Zara i Pull&Bear wprowadzają kasy samoobsługowe

Zara i Pull&Bear wprowadzają kasy samoobsługowe
Zara i Pull&Bear, popularne sieci sklepów odzieżowych, wprowadziły kasy samoobsługowe w swoich sklepach w galerii Westfield Mokotów w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2023-06-19

Kasy samoobsługowe pojawiają się w coraz większej liczbie sklepów, w tym również w sklepach odzieżowych. Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl, w placówkach Zara i Pull&Bear w warszawskiej galerii Westfield Mokotów klienci mogą już korzystać z takiego rozwiązania.

W specjalnie przygotowanych strefach zainstalowano kasy, do których klient może włożyć towary, aby zostały ona automatycznie zeskanowane i dodane do rachunku. Jest to spore ułatwienie, ponieważ nie musi on samodzielnie skanować każdego produktu – wystarczy, że wrzuci zakupiony towar do odpowiedniego miejsca, a urządzenie samo rozpozna produkty. Płatność odbywa się za pomocą karty płatniczej lub podarunkowej.

 

PS Zara będzie naprawiać używane ubrania
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pod koniec ub. r. gigant odzieżowy zdecydował się na ważny krok w kierunku ekologii – postanowił naprawiać ubrania swoich klientów. Będą to zarówno proste naprawy, jak i bardziej zaawansowane działania, które przywrócą życie zużytym i uszkodzonym ubraniom.

PS2 Dominika Lenkowska-Piechocka: Dyrektywa CSRD przyniesie korzyść tym firmom, które prowadzą uczciwie swoją działalność

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy nowa legislacja, dotycząca raportowania niefinansowego, to szansa na nowe kontrakty? Jakie są najważniejsze czynniki, które powinny być uwzględnione w raportowaniu śladu węglowego? M.in. na te pytania odpowiada Dominika Lenkowska-Piechocka – ekspertka ESG i założycielka Who Will Save The Planet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się