Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Zasąsiadujmy się na dzień dobry”: Milka ponownie zachęca do budowania relacji z sąsiadami

Milka zasąsiadujmy się na dzień dobry
Milka ruszyła z kampanią pod hasłem: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. Marka przygotowała specjalne paczki ze słodyczami i zawieszkami, na których można zostawić wiadomość w celu nawiązania relacji.
O autorze
1 min czytania 2025-09-11

Dla większości Polaków, relacje z sąsiadami są bardzo ważne, choć jak sami przyznają – niewielu takie posiada. Intuicja podpowiada, że najlepszy czas na nawiązanie sąsiedzkiej relacji, to ten tuż po przeprowadzce, a im więcej czasu mija, tym zrobienie pierwszego kroku staje się trudniejsze.

„Zasąsiadujmy się na dzień dobry”

Milka, chcąc ułatwić nowym lokatorom „zasąsiadowanie się”, przygotowała kolejną niestandardową kampanię. W ręce konsumentów trafią specjalnie zaprojektowane sąsiedzkie paczki, w których znajdą się słodycze Milka oraz zawieszki, które wraz z czekoladą można zawiesić na drzwiach sąsiadów, dając pretekst do poznania się z osobami z najbliższego sąsiedztwa.

Dzięki nawiązaniu współpracy z firmami przeprowadzkowymi, paczki trafią do konsumentów w całej Polsce. Akcję wspiera promocja w marketach budowlanych Castorama. 13 września br. w wybranych sklepach będzie można otrzymać paczkę z pakietem sąsiedzkim Milka. Współpraca z Castoramą symbolicznie nawiązuje do momentu urządzania się w nowym miejscu, a co za tym idzie – poznania nowych sąsiadów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W kampanii postawiliśmy na działania, które wychodzą poza ramy tradycyjnej reklamy. Współpraca z firmami przeprowadzkowymi i Castoramą pozwala nam wykorzystać momenty, które naturalnie sprzyjają nawiązywaniu sąsiedzkiej więzi. Zależy nam na tym, aby realnie przyczynić się do budowania relacji między sąsiadami. Jest to fundament całej naszej platformy komunikacyjnej – mówi Beata Antos, Junior Brand Manager Chocolate, Mondelez Polska.

Kampania jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej „Zasąsiadujmy się”, zapoczątkowanej we wrześniu 2024 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W promowanie kampanii zaangażowano influencerów i twórców internetowych. Do sklepów trafiły także dedykowane materiały POSM, w tym zawieszki, które konsumenci mogą pobrać z ekspozycji sklepowych i wykorzystać do nawiązania sąsiedzkiej relacji. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy, a współpracę z firmami przeprowadzkowymi koordynuje Event Produkcja.

PS #OdKulis: 100 tys. przesyłek na błędne adresy, 5,5 mln sprzedanych czekolad i wzrost udziału w rynku do 33,5% – efekty kampanii „Zasąsiadujmy się” Milki

PS2 „Zasąsiadujmy się”: Milka wysyła „pomylone paczki” i zachęca do nawiązywania sąsiedzkich relacji