TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zawód youtuber #1: Cyber Marian, Jacek Gadzinowski

Zawód youtuber #1: Cyber Marian, Jacek Gadzinowski
Skoro twórcy wideo realizują ogromne zasięgowo kampanie z największymi markami w Polsce, to możemy ich bez cienia wątpliwości nazwać ludźmi uprawiającymi zawód. Youtuberzy w całej Polsce krok po kroku udowadniają, że czują siłę formatu wideo w kontekście biznesowym bardzo dobrze.
O autorze
1 min czytania 2016-01-11

Od kilku lat prężnie rozwijają się MCN’y, czyli sieci wielokanałowe zrzeszające twórców wideo. Firmy takie jak np. LifeTube pomagają zarówno twórcom jak i firmom spotkać się w jednym punkcie biznesowym i wspólnie realizować nawet najbardziej odważne kampanie. Nikogo w branży marketingowej już dziś nie dziwi współpraca marki z youtuberem, opiewająca na kilkadziesiąt czy kilkaset tysięcy złotych, którą ogląda z zachwytem cała Polska. Możemy zatem powiedzieć, że dziś youtuber to nie tylko sposób na życie, to zawód.

Postanowiłam ruszyć z cyklem wywiadów, które pokażą najciekawszych polskich twórców wideo, realizujących kampanie z markami w serwisie YouTube. Moi pierwsi goście nie są przypadkowi.

Jacek Gadzinowski nie tylko od lat zajmuje się doradztwem w zakresie współpracy komercyjnej youtuberów z markami, ale też tworzy swój kanał na YouTube z dużymi sukcesami. W 2015 roku otrzymał za jedną ze swoich produkcji, zrealizowaną przy współpracy z LG Polska, Grand Video Awards.

Cyber Marian jest prawdziwym wyjadaczem polskiej sceny YouTube. Znany jest z produkcji o ogromnym rozmachu. Jego współpraca z Orange Polska „Środy z Orange” zaowocowała kilka miesięcy temu nagrodą Golden Arrow 2015 za ostatni rok działań. Jego dwie produkcje „Brzydcy i wściekli” (Orange) oraz „Cyber Ukryty BMX” (Rockstar Energy Drink) były nominowane podczas Grand Video Awards 2015.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj