Kultowe wśród entuzjastów skateboardingu na całym świecie zawody Red Bull Mind The Gap odbędą się w Polsce po raz pierwszy. Red Bull zorganizuje je w trzech miastach: Gdańsku, Warszawie i Katowicacha, a dział eventów 180heartbeats będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę eventową tego projektu.
Deskorolka nie wywodzi się ze skateparków, ale z ulicznych miejscówek na całym świecie. Red Bull Mind The Gap to impreza w ulicznym stylu, wykorzystująca i przekształcająca miejską architekturę w miejsce rywalizacji najlepszych skateboarderów w Polsce. Każdy z uczestników zawodów będzie musiał zmierzyć się z pokonaniem niespełna dwumetrowego gapa.
Zobacz również
– Skakanie przez gap to klasyk jeżeli chodzi o jazdę na deskorolce. Od zawsze ten element pojawiał się w deskorolkowych produkcjach wideo, na których każdy, kto jeździ na desce się wychowywał. Czy to gap między chodnikami w San Francisco czy uliczka w Barcelonie, każdy chciał znaleźć coś takiego u siebie w mieście i się z nim zmierzyć. Teraz będzie taka właśnie okazja, także cieszę się że Mind The Gap zawitał do Polski” – mówi Tomek Kotrych, legenda polskiej sceny deskorolkowej oraz współorganizator serii wydarzeń.
Trójka jurorów będzie oceniała każdego uczestnika biorąc pod uwagę skok (30%), trudność tricków (40%) i kreatywność (30%). Nagrody zdobędzie trójka najlepszych chłopaków i dziewczyn na każdym przystanku. Do wygrania sprzęt od partnerów wydarzenia: Samsunga, Garmina i voucher na zakupy w Supersklep.pl
Zawody odbędą się w trzech miastach: Gdańsku, Katowicach i Warszawie. Pierwszy przystanek Red Bull Mind The Gap będzie miał miejsce w Gdańsku, 29 maja na gdańskiej Ołowiance. Lokalizacje zawodów w Katowicach i w Warszawie zostaną wkrótce podane na specjalnych wydarzeniach zawodów na Facebooku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Dział eventów 180heartbeats odpowiedzialny jest za wyszukanie i organizacje lokalizacji eventu, jego logistykę, produkcję, za przygotowanie brandingu i scenografii jak i obsługę wydarzenia na miejscu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing