Zbigniew Tworek został digital directorem w SEC Newgate CEE

SEC Newgate CEE poszerza kompetencje o digital i wzmacnia dział CREATIVE. Do agencji na stanowisko digital director dołącza Zbigniew Tworek.
O autorze
1 min czytania 2022-01-19

Nowy digital director prowadzi w SEC Newgate CEE kampanie dla klientów z zakresu social media i social selling oraz influencer marketingu. Ostatnim dużym projektem z tego zakresu była kampania „Head Uppers”, realizowana dla marki VELUX na 13 rynkach CEE. Prowadzony przez niego zespół przygotowuje także kampanie reklamowe, skierowane do internetu, czego przykładem jest „TAADAM TATUUM”. Jego klienci w SEC Newgate CEE to także Farmona, Renters.pl oraz projekty non profit dla fundacji Equaversity oraz portalu reporterów śledczych FRONTSTORY.PL. Zbigniew Tworek to także strateg marketingowy, który doradza klientom agencji w zakresie strategii i planów marketingowych oraz badania efektywności komunikacji marketingowej.

– Zbigniew Tworek łączy spojrzenie zewnętrznego konsultanta z doświadczeniem pracy po stronie klienta. Jego kompetencje są szerokie, obejmują social media i digital, planowanie i zakup mediów oraz strategię. Do błyskawicznie rozwijającego się zespołu SEC Newgate CEE potrzebowaliśmy naprawdę mocnego gracza, cieszę się, że został nim właśnie Zbigniew Tworek – mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE, odpowiedzialna za kompetencje CREATIVE.

Zbigniew Tworek ma ponad 15 letnie doświadczenie w branży mediowej w największych sieciowych agencjach mediowych. Swoją karierę rozpoczynał w Wavemaker, gdzie obsługiwał: Jysk, Elmex, SPI, Toshiba TV, Natur Produkt Zdrovit. Następnie przez ponad 10 lat pracował w Starcom, gdzie zajmował się klientami, reprezentującymi wiele branż, w tym FMCG, fashion&beauty, firmy z kategorii elektroniki użytkowej czy e-commerce. Realizował tam kampanie 360 oraz digitalowe dla marek takich jak Samsung, Eurobank, L’Oreal, Estee Lauder, Kraft Foods, Real, Jula, JLR, Mitsubishi, Allegro, Onet czy answear.com. Nowy digital director SEC zdobył także doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu pomiaru i analizy efektywności komunikacji marketingowej (marketing mix modeling), pracując na stanowisku marketing mix senior consultant w agencji badawczej A.C Nielsen. Wiedzę mediową i analityczną wykorzystywał podczas pracy w działach marketingu i sprzedaży, zarządzając komunikacją digital między innymi dla RISK Made in Warsaw jako digital communications manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj