– Zatarcie się granic między starymi podziałami ATL, BTL i TTL sprawiło, że pojawił się problem kompetencji dostawców usług marketingowych. W związku z tym, marketerzy coraz częściej zapraszają do przetargów różnego rodzaju agencje: full service, interaktywne, domy mediowe itd., a następnie briefują je wszystkie na te same zadania. Wymusza to potrzebę dostosowania się do nowej rzeczywistości poprzez rozwój kompetencji, które do tej pory nie były z nimi kojarzone. Stąd potrzeba prezentacji aktualnych możliwości, jakie posiadają polskie agencje interaktywne. Oddajemy w Państwa ręce zbiór case study agencji działających w ramach grupy roboczej agencje interaktywne w IAB Polska. Ma on na celu przybliżenie aktualnych trendów wykorzystywanych w projektach marketingowych. Każda agencja zaprezentowała dwa wybrane przykłady najlepiej prezentujące jej możliwości, a także sposób myślenia o interaktywności. Zapraszamy do lektury! – mówi Grzegorz Krzemień, szef grupy roboczej Agencje Interaktywne, IAB Polska
Zbiór case studies ma na celu zaprezentowanie marketerom trendów w e-marketingu. W publikacji znalazły się następujące studia przypadku: Kampania Social Media dla SMMAsh, Muzeum Historii Żydów Polskich, Slime: loverowa telewizja „Gumy nie łapię”, Viral Marketing dla Beko, Kampania „Poczuj chemię” dla PKN ORLEN S.A, Kampania ŠKODA Auto Muzyka, Kampania Gillette ProGlide, Heyah Facebook fanpage, Bacardi – Kampania „Wznieś toast Bacardi & Cola i świętuj 150 rocznicę Bacardi”, Play – Kampania XVIII Przystanek Woodstock, Fanpage Perły, SeniLady (Serwisy abcZdrowie.pl), Orsalit (Serwisy abcZdrowie.pl), UEFA EURO 2012, Bambino Baby Love – Hygienika
Zobacz również
Grupa robocza ‘Agencje interaktywne’ działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska to jedna z najstarszych grup roboczych w strukturach. Celem działania grupy jest promocja wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych, promocja dobrych praktyk we współpracy na linii klient – agencja oraz edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. Szefami grupy są: Sebastian Umiński i Grzegorz Krzemień. W skład grupy wchodzą eksperci będący przedstawiecielami czołowych polskich agencji interaktywnych oraz domów mediowych.
W przygotowaniu niniejszego dokumentu wzięli udział eksperci z następujących firm: Biuro Podróży Reklamy, FEB (Fabryka e-biznesu), GoldenSubmarine, Interactive Solutions, Socializer, Mint Media, NextWeb Media, Performics / ZenithOptimedia Group
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]