Zbliża się Brand(s) New Order

W dniach 20 i 21 marca 2014 r. w Warszawie odbędzie się konferencja i warsztaty strategiczne PTBRiO Brand(s) New Order. Tematem przewodnim wydarzenia będzie nowa rola marek i nowe metody brandingu.
O autorze
1 min czytania 2014-02-24

Konferencja skierowana jest głównie do osób reprezentujących działy marketingu, zaangażowanych w procesy zarządzania strategią i komunikacją marek.

Od mniej więcej dekady sytuacja marek ulega istotnej przemianie. Konsumenci przestają tak po prostu chcieć wszystkiego, czego mogą chcieć. Inaczej odbierają reklamę, nie mają już tak dużego zaufania do marki, a rola marki w ich decyzjach zmieniła się. To wymaga od nas innego zarzadzania marką, planowania jej na innych modelach, prowadzenia kampanii reklamowych według nowych wzorców. Stare schematy często nie działają, a nowe dopiero powstają. O tych nowych jest właśnie nasza konferencja. mówi Michał Kociankowski, który wraz z Adamem Polaszem jest pomysłodawcą i opiekunem merytorycznym wydarzenia.

Do udziału w przedsięwzięciu zostali zaproszeni najbardziej doświadczeni polscy badacze i stratedzy. W roli prelegentów wystąpią: Krzysztof Polak (Semiotic Solutions), Tomasz Bartnik (One11), Wolfgang Eigner (McCann Worldgroup), Roman Łoziński (K2), Agata Grabowska (CPC Join the Dots), Michał Kociankowski (Synergion), Adam Miecznikowski (Publicis), Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi & Saatchi Think Tank), Robert Droździkowski (Concept Box), Albert Hupa (IRCenter), Paweł Ciacek (MillwardBrown) i Jacek Młynarski (BAV Consulting).

Konferencji będzie towarzyszył warsztat strategiczny „Przepis na markę interaktywną”, którego celem jest zapoznanie uczestników z nowym paradygmatem myślenia o strategicznym zarządzaniu marką.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronat medialny nad konferencją objęli: Marketing przy Kawie, NowyMarketing oraz AdMonkey. Organizatorem jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Program konferencji znajduje się na stronie internetowej www.ptbrio.pl/bno

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się