Zbliża się coroczne święto marketingu – Forum IAB 2023. Poznaj tematy prelekcji

O autorze
4 min czytania 2023-04-17

Forum IAB to konferencja, która wytycza standardy najlepszych praktyk oraz stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży cyfrowej komunikacji marketingowej w Polsce. Już 30-31 maja przez dwa intensywne dni blisko 100 wybitnych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe trendy i rozwiązania. Organizator, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, właśnie opublikował listę wystąpień, które odbędą się podczas Forum IAB 2023.

  • Ostatnie lata to fale niepojących zdarzeń, które wpływają na prowadzenie biznesu w branży, dlatego tematem przewodnim tegorocznego Forum IAB jest „2023 mówi: „Sprawdzam! Jaka strategia na «ciekawe czasy»”
  • Została zaprezentowana lista wystąpień Forum IAB 2023. Podczas 2 dni konferencji wystąpi blisko 100 ekspertów, którzy wygłoszą ponad 80 prelekcji. Agendę można zobaczyć pod adresem: forumiab.pl/program
  • O poziom merytoryczny wydarzenia dba Rada Programowa oraz organizator – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Ostatnie lata to fale zdarzeń wywołujące znaczące zmiany na świecie. Życie i praca w nowej normalności stały się wyzwaniem, a na horyzoncie już pojawiają się kolejne. Widmo recesji gospodarczej i rosnącego bezrobocia, koszty działania czy niski wskaźnik konsumpcji to tylko część czynników, które wpływają na biznes i branżę.

Dodatkowym obciążeniem jest odbywająca się tak blisko nas wojna. Dla branży marketingu, komunikacji, kreacji i twórców narzędzi świata cyfrowego to kolejna próba. Nauczyliśmy się funkcjonować w zmianie i transformacji na sterydach. Rozwój branży przyśpieszył, wydatki na digital przewyższyły telewizyjne, a praca hybrydowa otworzyła nowe możliwości.

W roku 2023 powiedzmy: sprawdzam!

Tematem tegorocznej konferencji jest „2023 mówi: „Sprawdzam! Jaka strategia na «ciekawe czasy»”. Podczas wydarzenia omówimy, jakie strategie marketingowe są skuteczne w dzisiejszych czasach, kiedy klienci są coraz bardziej wymagający, a rynek stale się zmienia. W programie m.in.:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Już dawno nie wystarczy mieć opinii. O tym, jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki
    Janina Bąk
  • Artificial Intelligence revolution in media – quick wins and use cases. How to adapt and not die in 2023.
    Anna Gumkowska, digital strategy and development director i Marcin Choiński, data & AI director, TVN Warner Bros Discovery
  • Jakie reklamy (nie)działają? Efektywność reklamy digitalowej w świetle najnowszych badań i studiów przypadku
    prof. Dariusz Doliński, psycholog, członek rzeczywisty PAN, PAN, SWPS i Łukasz Grobelny, Analityk, Questpass
  • Sprawdzam Attention – czyli od globalnych teorii do lokalnej praktyki
    Rafał Szafraniec, group account director, OMD i Anna Gruszka, Industry Director, Teads
  • W szalonych czasach bądź Mad Menem
    Marcin Wójtowicz, Dyrektor Zarządzający, Think ECO
  • Zbriefowaliśmy AI na kampanię kreatywną i wiemy, jak ocenili ją konsumenci. Czy sztuczna inteligencja zastąpi nas w pracy?
    Damian Borowiec, media&creative strategist MediaHub i Marta Głowacka, digital strategist, MullenLowe Warsaw
  • Me too 2.0. O potrzebie nowej wrażliwości społecznej
    Agata Groszek, strategy and insights specialist, Havas Media Group
  • Czy księżyc istnieje, gdy nikt na niego nie patrzy, czyli wiedza o kwantach w służbie współczesnego marketingu
    Sebastian Szade, dyrektor ds. strategii i innowacji, Starcom
  • Praca z domu to nie praca, czyli paranoja braku efektywności.
    Dominika Nawrocka, strategy & research manager, PHD / Media Direction OMD
  • „Miało być tak pięknie, a jest jeszcze trudniej” – czyli o programmatic wideo w epoce powrotu przed telewizory.
    Kamil Glenszczyk, programmatic media lead CEE, Google Ireland
  • Unicorn Rex 2.0, czyli jak lokalnie budować kulturę innowacji łącząc siłę korporacji i kreatywność startupu
    Adam Nitecki, general manager e-commerce, L’Oreal Polska & Kraje Bałtyckie

Oprócz wymienionych powyżej, wystąpią także: Katarzyna Zalewska (Kantar Polska), Philipp von Hilgers (Meetrics), Hubert Świtalski (DoubleVerify), Joanna Karwowska-Koza (Publicis Worldwide Poland), Mateusz Garbarczyk (Value Media), Marta Ulman (Grupa Pracuj), Jakub Kwaczyński (GoldenSubmarine), Tomasz Zarychta (Media4U), , Piotr Sankowski (IDAES NCBR), Maciej Żyto, Justyna Majewska (ING Bank Śląski), Michał Krysztofiak (Kantar Polska), Agnieszka Petla (Grupa OMD), Olga Kamińska (Grupa OMD), Michał Taranta (Mediabrands), Magdalena Milewska (Allegro), Sebastian Kalmus (Silver Agency, Silver Models), Krzysztof Nowicki (Live.Market), Wincenty Kokot (GoldenSubmarine), Adrianna Kubik (They.pl), Katarzyna Strachota (Dentsu Creative), Jakub Strutyński (McDonalds Polska), , Bartosz Malinowski (Adform), Michał Buszko (Nielsen), Michał Wrąbel (Delve Partners), Anna Sierakowska (Delve Partners), Rafał Oracz (AdNext), Krzysztof Beniowski (Gazeta.pl), Katarzyna Lewińska (Kantar Polska), Maja Świderska (YOTTA by Publicis Group), Aniceta Cymbała (YOTTA by Publicis Group), Rafał Madajczak (Gazeta.pl), Magdalena Bigaj (Instytut Cyfrowego Obywatelstwa), Justyna Pyzik (Publicis Worldwide Poland), , dr inż. Jacek Kotarbiński, Jan Krzyżanowski (OLX), Anna Rama (Mindshare Poland), Łukasz Kołdys (Wavemaker), Magdalena Kordulasińska (Wavemaker), Olga Wójcicka (Mediahub), Anna Siwińska (Mediahub), Krzysztof Andrzejczak (Allegro), Piotr Grabowski (Saatchi&Saatchi), Marcin Skrzypek (Saatchi&Saatchi), Dominik Ryżko,, Marek Pełszyński (LPP), Agata Pilacińska Jakubowska (Google Poland), , Szymon Lipiński (Wavemaker), Katarzyna Baranowska (Wavemaker), Karolina Chołuj (Mindshare Polska), Agnieszka Parfienowicz (Mindshare Polska), Stanisław Grabowski (EssenceMediacom), Paweł Gala (Wavemaker), Paweł Kopacki (Allegro), Michał Zajdel (Kantar), Jacek Dymkowski (Reprise), Leszek Trela (Grupa OMD), Bogumiła Albrycht (Reckitt), Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants), Paweł Kuczma (Pure Play), Patryk Pacenko (PepsiCo), ,, Dorian Szymański (Mindshare Polska), Żaneta Szysz (Mindshare Polska), Tadeusz Żórawski (Molecular BBDO), Filip Beźnicki (Stratosfera), Michał Kaliński (YOTTA), Anna Sakowicz (YOTTA, Publicis Groupe), Anna Michalowska (Rakuten TV), Tanya Samoilenko (Rakuten TV), Krzysztof Sobieszek (Meta), Adam Nowakowski (Meta), Małgorzata Niska (dentsu Polska) Agata Szymańska (dentsu Polska), Szymon Kukanow (PHD)

Wszystkie dotychczas potwierdzone wystąpienia dostępne są na stronie Forum IAB pod adresem forumiab.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Forum IAB to organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konferencja marketingowa. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają najnowsze trendy i sposoby na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych. Zwykle są to 2 intensywne dni spotkań i ponad 80 bezkompromisowych wystąpień najlepszych ekspertów marketingu, biznesu i nauki. Konferencja organizowana jest od ponad 20 lat.

Nad programem Forum IAB czuwa 48-osobowa Rada Programowa. Przewodniczącą Rady Programowej jest Wiola Łada-Szewczenko, Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, PZU. Wiceprzewodniczącymi Rady są: Małgorzata Niska, Head of Media Strategy, dentsu Polska oraz Roman Grygierek, Prezes Zarządu, INIS

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Sponsorzy główni: TikTok, Grupa Blix, Orange, TVN Media, Orion Media Group, Full Stack Experts
Sponsorzy wspierający: Mindshare, Hybrid.ai, Gazeta.pl, DoubleVerify, Google, Onet, Teads, MGID
Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, Marketer+, Marketing przy kawie, Online Marketing Polska, Brief
Współpraca: Newspoint, Super Efektywny Marketing