Podczas zakupów dwóch kierowców Audi Sport szybko zdaje sobie sprawę, że właśnie teraz rozpoczyna się rywalizacja o jedną, ostatnią przestrzeń parkingową. Po pewnym czasie wyścig staje się coraz bardziej intensywny, a poziom frustracji obu mężczyzn rośnie. Któremu uda się zwyciężyć?
Marka stawia ostatnio na humor w swoich kampaniach reklamowych. Każdy z nas przynajmniej raz dziennie przeklnie innego kierowcę: że pajac, żeby patrzył, jak jeździ. Audi doskonale to rozumie i w swojej nowej reklamie, w dość ironiczny sposób, w jaki niektórzy „dzielą” z nami jezdnię.
Zobacz również
PS
Motyw rywalizacji jest stale widoczny w komunikacji marek. Niedawno w swojej reklamie Samsung naśmiewał się z Apple. Później z „nadgryzionego jabłka” śmiało się Google, a jak wiadomo, w przyrodzie nic nie ginie. Dlatego i Samsungowi się dostało – niedawno Motorola w swoim spocie zażartowała z marki. Poniżej możecie zobaczyć po kolei spoty, które publikowały marki:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Taniec między samochodami, do tego lekko prószący śnieg i piękna muzyka – to sposób Apple na zjednanie sobie serc użytkowników w okresie świątecznym.