18-19 października we Wrocławiu w Nowych Horyzontach odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress, organizowana przez agencję kreatywną MIND. Jej organizatorzy zauważyli potrzebę aktualizacji wiedzy na temat pozornie prostych i wszystkim znanych narzędzi marketingowych. Kiedy marketerzy zajęci byli nowymi trendami i technologiami, podstawowe narzędzia i sposób ich wykorzystania ewoluował, dając zdecydowanie więcej możliwości. Dlatego tematem tegorocznej konferencji jest „Back to the basics”, a zaproszeni eksperci zwrócą uwagę uczestników na nowe i skuteczne metody wykorzystania podstawowych instrumentów marketingowych.
Jak co roku konferencję otworzy prezentacja raportu z badań, przeprowadzonych przez IR Center na temat polskich prosumentów. Na scenie Nowych Horyzontów wystąpi wielu znakomitych ekspertów ze swoich dziedzin. Dariusz Zatorski zastanowi się, czy w pogoni za innowacyjnością pamiętamy o tym, co w komunikacji jest najważniejsze i czy próbując ujarzmić nowe media, nie padamy bezwiednie ich ofiarą. Na temat społecznej odpowiedzialności biznesu w kontrze do marketingu opowie Magdalena Żelech z Grupy Arche, Wojtek Walczak z Melting Pot zwróci naszą uwagę na to, jak powinno zmienić się strategiczne myślenie o konsumencie i konkurencji, a Jarek Boliński z Propellera przedstawi złote zasady w produkcji reklamowej. Oczywiście na konferencji nie może zabraknąć Jacka Kotarbińskiego, który w tym roku skupi się na trzech siłach napędzających wzrost: autentyczności, innowacji i zmianie.
Zobacz również
Więcej informacji na temat październikowej konferencji znajdziecie na stronie internetowej wydarzenia marketingprogress.pl.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Z tej okazji mamy 2 wejściówki do rozdania.
Zadanie konkursowe zamieszczone zostanie w newsletterze wysyłanym we wtorek 09.10.2018. Zapraszamy do subskrypcji nowymarketing.pl/newsletter/index.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing