Vibovit Max Odporność to żelki o pysznym smaku czarnego bzu, które dzięki unikalnemu połączeniu witamin i minerałów wspierają odporność. Kampanię można śledzić w kanałach należących do najważniejszych stacji telewizyjnych.
„Vibovit to wyjątkowa marka na polskim rynku, towarzysząca nam od pokoleń. Spot jest drugą odsłoną kampanii „Vibovit. A world of vitamins, a world of possibilities”, którą realizowaliśmy dla marki jako jej agencja regionalna” – powiedziała Dagmara Gadomska, Regional Account Director z agencji Publicis Lion.
Zobacz również
Po stronie agencji Publicis Lion nad przygotowaniem kampanii pracowali: Dagmara Witek Kuśmider – Deputy Creative Director, Sławomir Figura – Deputy Creative Director, Alex Boucher – Senior Art Director, Nadiya Servetnyk – Junior Copywriter, Dagmara Gadomska – Regional Account Director, Marika Kierzkowska – Regional Account Manager. Spot wyreżyserował zespół w składzie: Wojciech Wawszczyk, Tomasz Leśniak oraz Kuba Tarkowski. Za przygotowanie animacji odpowiada Human Ark. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Za zakup mediów odpowiada MediaCom.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]