We współpracy stawiamy na doświadczenie w branży beauty, profesjonalizm i elastyczność. Ale szczególną uwagę poświęcamy ludziom, z którymi nawiązujemy biznesowe relacje. Partnerstwo, uważności i indywidualne podejście szyte na miarę aktualnych i szybko zmieniających się wraz z rynkiem potrzeb jest niezwykle istotne. Szukanie niestandardowych rozwiązań, ciekawość i myślenie out of the box, przekonało nas i dało poczucie, że zespół, z którym rozpoczynamy projekt podziela te same wartości – mówi Leszek Kłosiński Miya cosmetics CEO/president of the Board.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W ramach współpracy, agencja Zenith będzie odpowiedzialna za planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Pierwsza wspólna kampania ruszyła już na początku października, działania promocyjne prowadzone są głównie w kanale online.