Od 2002 roku Zenith konsekwentnie buduje siłę swojej marki w oparciu o pozycjonowanie The ROI agency. Wywodzące się z niego nowe podejście, nazwane ROI +, pozwala na rozwiązywanie wyzwań biznesowych klientów dzięki zastosowaniu zaawansowanych modeli komunikacji.
ROI+ ma trzy kluczowe korzyści dla klientów. Pierwszą jest tworzenie strategii, które zapewniają wyższe ROI dzięki transformacji biznesu, druga to koncentracja na całej ścieżce zakupowej konsumenta w celu zbudowania spersonalizowanej komunikacji na masową skalę, trzecia polega na maksymalizacji efektywności dzięki wykorzystaniu wiodących rozwiązań z zakresu automatyzacji, w tym uczenia maszynowego.
Zobacz również
Podejście ROI+ otwiera przed nami możliwość przejęcia wiodącej roli w marketingowej transformacji biznesu klientów, a jednocześnie wymaga od nas nowego sposobu pracy, łączącego technologię z innowacyjnym myśleniem. Stąd nowe motto Zenith: „Łączymy dane, technologię i najlepszych specjalistów, aby odkrywać nowe możliwości, rozwiązywać złożone wyzwania i rozwijać biznes klientów” – powiedziała Justyna Mazur, Managing Partner w Zenith.
Wprowadzeniu ROI+ towarzyszy rebranding. Symbol szczytu w logo Zenith zyskał nową formę, a identyfikację wizualną agencji uzupełniają nowe kolory, czcionki i fotografie. Zmieniła się także globalna strona internetowa www.zenithmedia.com, na której powstała m.in. interaktywna sekcja prezentująca dane ze znanych na całym świecie raportów Zenith dotyczących prognoz wartości wydatków reklamowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]