FoodCare, po rocznej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Zenith. Przetarg dotyczył realizacji kampanii telewizyjnej, ale do obowiązków agencji Zenith należeć będzie również planowanie i zakup pozostałych mediów offline. Start pierwszej wspólnej kampanii promującej markę Gellwe zaplanowany jest na grudzień.
Zenith współpracował z FoodCare w latach 2017-2020 i odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów w kanałach tj. telewizja, radio, internet, OOH i kino.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]