Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zenith zajmie się obsługą mediową FoodCare

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, ponownie wygrywa przetarg FoodCare, właściciela marek Frugo, Black czy Gellwe. Zenith będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie oraz zakup mediów tradycyjnych kampanii marki Gellwe.
O autorze
0 min czytania 2021-11-26

FoodCare, po rocznej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Zenith. Przetarg dotyczył realizacji kampanii telewizyjnej, ale do obowiązków agencji Zenith należeć będzie również planowanie i zakup pozostałych mediów offline. Start pierwszej wspólnej kampanii promującej markę Gellwe zaplanowany jest na grudzień.

Zenith współpracował z FoodCare w latach 2017-2020 i odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów w kanałach tj. telewizja, radio, internet, OOH i kino.