Picie piwa przed prowadzeniem samochodu, w pracy albo przed treningiem? To, co kiedyś́ było niemożliwe, staje się̨ modą i stylem życia. Marka Żywiec wprowadziła na rynek Żywiec 0,0%. Dzięki temu dorośli konsumenci mogą delektować się nim, kiedy tylko mają ochotę, bez jakichkolwiek ograniczeń i obaw.
Wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będą szeroko zakrojone działania reklamowe. W sierpniu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach ruszyła kampania telewizyjna, a od początku września kampania na nośnikach outdoorowych. Zaplanowano również mocne wsparcie w Intrenecie oraz dużą akcję samplingową. Żywiec 0,0% pozostaje jednym z filarów unikalnego konceptu Strefa Zero.
Zobacz również
– Żywiec nieustannie koncentruje się na rozwoju. Żywiec 0,0% umożliwi naszym konsumentom cieszenie się doskonałym smakiem piwa, niezależnie od pory dnia czy okoliczności – mówi Maja Bucholc-Kmiecik, Kierownik marki Żywiec. – Błyskawicznie reagujemy na dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie, co pozwala marce rosnąć i pozostawać liderem w swojej kategorii – dodaje Bucholc-Kmiecik.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing