Nietypowa wystawa zatytułowana „Zero Likes Given” odbędzie się w Nowym Jorku i będzie składała się tylko z tych postów, które otrzymały zero polubień. W ten sposób meksykański producent likieru kawowego Kahlúa chce zwrócić uwagę nie tylko na te zdjęcia czy filmiki, które biją rekordy popularności na Instagramie.
W ramach wystawy marka Kahlúa stworzyła specjalny algorytm, dzięki któremu każdy z nas może na tej stronie stworzyć zestawienie swoich najlepszych zdjęć, które nie otrzymały żadnych lajków. Co ciekawe, owy algorytm działa w podobny sposób co słynne kompilacje dziewięciu postów, które rokrocznie pojawiają się na Instagramie jako swoiste podsumowanie roku.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ponadto, w ramach wystawy marka Kahlúa przeprowadziła specjalne badania, poświęcone zjawisku FOMO, czyli „strachu przed pominięciem”. Podczas gdy ponad 90% ankietowanych nastolatków stwierdziło, że należy żyć chwilą, połowa z nich przyznała, że ominął ich jakiś ważny moment, bo robili w tym czasie zdjęcie na Instagrama. Natomiast ponad jedna trzecia badanych powiedziała, że usuwa zdjęcie wtedy, gdy w przeciągu minuty nie pojawia się żaden lajk.
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Instagram poinformował, że w kilku krajach prowadzone są testy nowej funkcji, która ukryje licznik polubień pod postami. Aktualizacja ta ma być częścią walki z botami, które sztucznie zwiększają zasięgi niektórych kont.
Słuchaj podcastu NowyMarketing