Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru

Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich – Zeromat. To automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Do 13 kwietnia możesz przyjść i wymienić w Zeromacie pustą puszkę Pepsi Max 0.33L na dwa, bezpłatne napoje Pepsi Zero Cukru.
O autorze
1 min czytania 2024-03-28

Nowa odsłona

Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding. Wraz z początkiem 2024 roku na sklepowych półkach pojawiają się napoje marki w nowym, odświeżonym designie. Obecne logo widniejące na produktach podkreśla zarówno nowoczesny, jak i kultowy styl Pepsi.

Jednak to nie jedyna zmiana. W ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, którego celem jest wprowadzenie przejrzystości w portfolio produktów firmy, Pepsi Max zastąpiono Pepsi Zero Cukru. Mimo nowej nazwy i identyfikacji wizualnej, napój zachował niezmienioną recepturę, którą uwielbiają konsumenci na całym świecie.

Zeromat: wrzuć puszkę i ciesz się podwójnie

Celebracji przemiany Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru towarzyszy specjalna akcja przygotowana z myślą o konsumentach. W samym centrum Warszawy, przy rondzie ONZ, powstała strefa dostępna dla wszystkich fanów marki. Na tle muralu komunikującego aktywację postawiono Zeromat, czyli automat z napojami Pepsi Zero Cukru. Jego idea jest prosta: wrzuć pustą puszkę Pepsi Max 0.33L, a otrzymasz dwie nowe puszki Pepsi Zero Cukru.

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj