Zespół kreatywny Viasat World zdobywcą dwóch nagród w konkursie Promax Global Excellence

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na prestiżowej gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles. Uznanie jury zdobyła kampania kreatywna zrealizowana dla programu „Dzieje Europy“.
O autorze
1 min czytania 2019-06-18

Rozdawane od 2003 roku nagrody Promax Global Excellence Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, marketingu i designu. Na tegorocznej gali, koncern medialny Viasat World został wyróżniony w dwóch z czterech kategorii, do których był nominowany. Obie statuetki przyznano kampanii kreatywnej zrealizowanej dla programu „Dzieje Europy”, emitowanego na kanale Polsat Viasat History, a zdobyte statuetki to srebrna nagroda w kategorii reklamy drukowanej i brązowa za key art stworzony na potrzeby promocji serii dokumentalnej.

Przyciągająca uwagę i ambitna kampania została oparta na podstawowych filarach historii Europy: wojnie, religii, sztuce, nauce, rewolucji, odkryciach i wyzysku. Podstawowym założeniem twórców było potraktowanie Europy nie jako kontynentu, lecz jako zbioru idei. Zespół kreatywny opracował w tym celu animację pokazującą kruche piękno Europy, zwizualizowane za pomocą rzeźb i popiersi kluczowych postaci w historii kontynentu. Do nadania kreacji wyjątkowego stylu twórcy wykorzystali starożytną japońską sztukę naprawy ceramiki zwaną Kintsugi. Autorem oprawy dźwiękowej było wielokrotnie nagradzane studio Echoic.

– Zdobycie tak prestiżowych wyróżnień traktuję nie tylko jako uznanie ze strony branży, lecz także jako potwierdzenie talentu i zaangażowania zespołu kreatywnego w tworzenie nowatorskich kampanii. Naszą misją jest wyprzedzanie oczekiwań odbiorców i realizowanie skłaniających do myślenia kreacji, które podkreślają wartości wyznawane przez naszą markę oraz przemawiają do widzów i partnerów. Cieszymy się, że nasz wielokrotnie nagradzany zespół stoi dziś obok najlepszych światowych twórców – komentuje sukces Paul Evans, szef zespołu kreatywnego Viasat World.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj