Zespół TechNest wzmacnia kompetencje międzynarodowej struktury grupy BMW (The Marcom Engine)

O autorze
2 min czytania 2022-08-11

Dawid Kolasiński ze spółki TechNest (Group One) awansował na stanowisko head of web operations (The Marcom Engine). W nowej roli zajmuje się m.in. koordynacją pracy zespołów specjalistów Website Business Support oraz teamu Adobe Forms Ops. Monika Filipek objęła stanowisko market consultant team lead (The Marcom Engine). Ponadto do zespołu TechNest dołączyły 2 nowe osoby: Adam Sobiesak w roli Adobe Forms operations lead (The Marcom Engine) oraz Magdalena Cieślik jako team leader w zespole Website Business Support (The Marcom Engine).

Struktura The Marcom Engine składa się z międzynarodowego, 1000-osobowego teamu, który kompleksowo integruje strategię, kreację i produkcję w grupie BMW. Koncentruje się na zaawansowanej analizie danych, wysoce zautomatyzowanej produkcji, dostarczaniu komunikacji, mediach cyfrowych i e-commerce w ramach globalnego wsparcia ponad 130 rynków. TME jest siecią partnerską, w skład której wchodzą MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors. Jako międzynarodowa agencja, TME zapewnia lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM. Globalna i kompleksowa integracja aktywności marketingowych na pierwszym miejscu stawia podróż klienta, jednocześnie podnosząc ją do poziomu high-tech.

Dawid Kolasiński od 6 lat pracuje w branży marketingowej. Do TechNestu dołączył rok temu, jako Team Leader w zespole Website Business Support. Doświadczenie zdobywał w agencji eg+ worldwide na stanowisku project managera oraz w firmie Bosch, jako user marketing specialist. W nowej roli head of web operations (The Marcom Engine), do jego zadań będzie należała m.in. koordynacja działających w Polsce zespołów specjalistów Website Business Support oraz teamu Adobe Forms Ops, raportowanie działań zespołu pracującego w Indiach czy zarządzanie interakcjami z klientami i dostawcami usług. 

Wysokie kompetencje i zaangażowanie Moniki oraz Dawida pozwoliły przenieść zespół TechNest na zupełnie inny poziom. Jednak przed nami wiele wyzwań, dlatego cieszę się, że eksperci tacy jak Magda i Adam dodatkowo zasilą nasz team. Jestem przekonany, że wniosą do zespołu nową energię i pomogą w rozwoju całej firmy – komentuje Iwo Orzełek, service delivery lead w Plan.net TechNest.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z digital marketingiem Monika FIlipek związana jest od blisko 10 lat. Od roku pracuje w TechNest, odpowiadając za koordynację działań klienta na kluczowych rynkach europejskich, w tym na rynku niemieckim, polskim, szwajcarskim, austriackim, brytyjskim i irlandzkim. Wcześniej pracowała przez ponad 7 lat w Accenture, gdzie również zajmowała się projektami międzynarodowymi z obszaru digital marketingu. Doświadczenie w marketingu i obsłudze klienta zdobywała również pracując dla jednego z wiodących polskich banków. Na stanowisku market consultant team lead (The Marcom Engine) będzie odpowiedzialna za koordynację działań 7-osobowego zespołu składającego się z market konsultantów tworzących kampanie typu website i brand campaigns dla grupy BMW.

Adam Sobiesak swoje pierwsze kroki w branży IT postawił w 2018 roku. Doświadczenie zdobywał pracując dla KKWADRAT.com i Cheil, gdzie odpowiadał za obsługę stron internetowych klientów z polski oraz zza granicy (m.in. z Ameryki Północnej, Ameryki Południowej czy Bliskiego Wschodu). Do TechNest dołączył w lipcu 2022 roku, obejmując stanowisko Adobe Forms operations lead (The Marcom Engine). Adam jest odpowiedzialny za pracę 3-osobowego zespołu ekspertów obsługującego Adobe Forms dla grupy BMW.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Magdalena Cieślik od ponad 5 lat związana jest związana z branżą digital marketingu. Rozwijała się pracując w Publicis Groupe (Saatchi & Saatchi) dla klientów takich jak Visa, Beiersdorf, Procter & Gamble czy Daimler AG (Mercedes-Benz). Jako senior project manager odpowiadała za rozwój globalnego hubu zajmującego się obsługą stron internetowych na kluczowych rynkach EMEA oraz APAC. Od sierpnia 2022 roku wzmacnia zespół TechNest. W nowej roli team leadera w zespole Website Business Support (The Marcom Engine) do jej zadań należy koordynacja działań zespołu specjalistów zajmujących się utrzymaniem stron internetowych grupy BMW.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dawid Kolasiński, Monika Filipek, Adam Sobiesak oraz Magdalena Cieślik będą raportować do Iwo Orzełka, service delivery lead w Plan.net TechNest.