Już od soboty, 4 września, na półki sklepowe sieci Lidl Polska trafią designerskie zeszyty Ekipy z limitowanej kolekcji, w różnych kolorach i wzorach do wyboru. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ oferta obowiązuje wyłącznie do wyczerpania zapasów.
Tegoroczne lato zdecydowanie upływa pod znakiem Ekipy – już w kwietniu do sklepów trafiły lody Friza i jego przyjaciół, które szybko okazały się największym hitem tego sezonu. Popularni influencerzy nie osiedli na laurach i dla swoich fanów przygotowali kolejną nowość, tym razem związaną z powrotem do szkół. We współpracy z marką Herlitz zaprojektowali i stworzyli niepowtarzalną serię materiałów papierniczych. W propozycji znajdziemy przede wszystkim szeroki wybór 60-kartkowych zeszytów A5 (3,99 zł/ 1 szt.) w linie oraz w kratkę, w 2 liniach tematycznych i 12 wzorach do wyboru.
Zobacz również
Zeszyt Ekipa x Herlitz, A5, 60 kartek, 3,99 zł/1 szt.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]