Już od grudnia ub. roku trwa piąta edycja konkursu RE:PL – Polski Rebranding Roku, organizowanego corocznie przez portal Branding Monitor, którego celem jest wyłonienie najlepszej polskiej zmiany marki i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze. Od 4 stycznia 2018 można przesyłać zgłoszenia rebrandingów.
Zwycięzcę wybiorą doświadczeni jurorzy
Zobacz również
W stosunku do poprzednich edycji w konkursie zaszło wiele zmian. Najważniejszą z nich jest sposób wyłaniania zwycięscy. Tym razem rebrandingi będą oceniane dwuetapowo – przez elektorów plebiscytu, wybierających 10 najlepszych kandydatur oraz jury, które wyda ostateczny werdykt. Wśród jurorów można znaleźć wiele znanych nazwisk ze świata projektowania i brandingu, co gwarantuje wysoki poziom oceny.
Zgłoś rebranding do konkursu!
Organizator zadbał także o odpowiednie wsparcie przy zgłaszaniu kandydatur do tytułu. W zgłoszeniu rebrandingu pomocne będą informacje zawarte na stronie zgłoszeniowej dostępnej tutaj. Aby zgłosić kandydaturę należy pobrać formularz i odpowiednio go wypełnić. Czas przyjmowania zgłoszeń mija 26 stycznia 2018 roku, a więc warto już teraz zapoznać się z zasadami i przygotować kandydaturę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie plebiscytu pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing