Zgłoś rebranding do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017

Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017. Kandydatury, które powalczą o tytuł najlepszego polskiego rebrandingu można nadsyłać do 26 stycznia 2018.
O autorze
1 min czytania 2018-01-05

Już od grudnia ub. roku trwa piąta edycja konkursu RE:PL – Polski Rebranding Roku, organizowanego corocznie przez portal Branding Monitor, którego celem jest wyłonienie najlepszej polskiej zmiany marki i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze. Od 4 stycznia 2018 można przesyłać zgłoszenia rebrandingów.

Zwycięzcę wybiorą doświadczeni jurorzy

W stosunku do poprzednich edycji w konkursie zaszło wiele zmian. Najważniejszą z nich jest sposób wyłaniania zwycięscy. Tym razem rebrandingi będą oceniane dwuetapowo – przez elektorów plebiscytu, wybierających 10 najlepszych kandydatur oraz jury, które wyda ostateczny werdykt. Wśród jurorów można znaleźć wiele znanych nazwisk ze świata projektowania i brandingu, co gwarantuje wysoki poziom oceny.

Zgłoś rebranding do konkursu!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator zadbał także o odpowiednie wsparcie przy zgłaszaniu kandydatur do tytułu. W zgłoszeniu rebrandingu pomocne będą informacje zawarte na stronie zgłoszeniowej dostępnej tutaj. Aby zgłosić kandydaturę należy pobrać formularz i odpowiednio go wypełnić. Czas przyjmowania zgłoszeń mija 26 stycznia 2018 roku, a więc warto już teraz zapoznać się z zasadami i przygotować kandydaturę.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie plebiscytu pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się