Zgłoszenia do przeglądu See&Say przedłużone do 9 stycznia

Nie musisz nic mówić, Twoje prace powiedzą same za siebie. Wystarczy, że do 9 stycznia zgłosisz swoje portfolio do See&Say. Eksperci wszystko już będą wiedzieć.
O autorze
1 min czytania 2019-12-19

Aż do 9 stycznia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy czekają na portfolia twórców z 14 kategorii w ramach See&Say Creators Day, a także na formularze zgłoszeniowe przyszłych accountów, manadżerów, koordynatorów i producentów w ramach kategorii See&Say Makers.

See&Say: Makers Day – dla kogo?

Ten dzień przeznaczony jest dla tych, którzy z powodu swojej wszechstronności jeszcze nie wiedzą, który obszar branży najbardziej ich interesuje. Jednak są to ludzie wyróżniający się potencjałem i dobrymi pomysłami. Program tego dnia skonstruowany został tak, by przybliżyć pracę w agencjach reklamowych, eventowych i PR, a także w domach mediowych, produkcyjnych i działach marketingu dużych marek. Młodzi ludzie, którzy chcą zgłosić się do See&Say: Makers nie muszą mieć ani portfolio, ani zawodowego doświadczenia. Zgłaszający powinni wypełnić jedynie krótki formularz, który odpowie na kilka pytań dotyczących ich branżowych zainteresowań oraz pozwalający ocenić ich potencjał i zdolności w kreatywnej pracy.

See&Say Creators Day

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzień skierowany do młodych twórców, którzy działają w co najmniej jednej z 14 kreatywnych kategorii. Zgłaszający się do See&Say: Creators powinni wysłać link, pod którym znajdą się ich prace. Może to być: strona internetowa, link do Behance lub portfolio zawieszone w chmurze.Tak jak w poprzednich latach ekspertami w przeglądzie zostanie około 60 wybitnych praktyków z branży kreatywnej, między innymi przedstawicieli agencji reklamowych, eventowych, PR, domów mediowych, produkcyjnych i także szefów studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, redaktorów naczelnych pism czy znanych freelancerów.

Przegląd See&Say odbędzie się 30 i 31 stycznia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kategorie See&Say Creators: Day

  • Animacja
  • Fotografia
  • Ilustracja
  • Moda
  • Product
  • Design
  • Typografia
  • Video
  • Audio
  • Creative Technology
  • Gra
  • Instalacja/Videoinstalacja
  • Reklama / Copywriting
  • Creative Writing

Kategorie See&Say Makers Day

  • Event PR
  • Reklama
  • Social Media
  • Marketing
  • Produkcja
  • Media planning