Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019 tylko do 1 lutego

Young Creatives Cannes to kuźnia talentów branży około reklamowej, wymiana doświadczeń, wiedzy i przede wszystkim mocny start kariery zawodowej. Zgłoszenia do polskiej edycji konkursu trwają do 1 lutego.
O autorze
1 min czytania 2019-01-17

Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu br.

Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. Konkurs to nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest, jest to również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego i samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem. Young Creatives daje szanse na zyskanie oceny i rzetelnej informacji zwrotnej dotyczącej projektu od najlepszych ekspertów z branży.

Zasady Young Creatives Cannes są proste. W konkursie mogą startować osoby urodzone po 21 czerwca 1988 r. (przed 31 rokiem życia), w dwuosobowych zespołach. Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief przygotowany przez partnerów poszczególnych kategorii. Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach – Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients. Uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowią kategorie Film i Clients, w których czas wykonania zadania wynosi 48 godzin. Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii.

Zadaniami uczestników poszczególnych kategorii będą:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • PRINT – wykonanie layout’u reklamy drukowanej,
  • FILM – stworzenie spotu do internetu,
  • MEDIA – przygotowanie propozycji strategii działań mediowych,
  • PR – przygotowanie propozycji strategii działań PR-owych,
  • DESIGN – stworzenie identyfikacji wizualnej, logotypu produktu lub projektu opakowania,
  • DIGITAL – opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media,
  • CLIENTS – opracowanie briefu kreatywnego.

Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii. Przewodniczącym YC Design jest Bartek Walczuk z 180heartbeats + JUNG v MATT. Kategorią YC Digital zaopiekuje się Marta Frączek z agencji Saatchi&Saatchi. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Joanna Drabent, Prowly. Prace młodych marketerów – YC Clients, oceniać będzie jury pod przewodnictwem Piotra Chrobota z Life on Mars. Przewodniczącymi łączonego jury YC Print/Film są Michał Kubik & Łukasz Stachniak z Bardzo. Prace młodych mediowców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Pawła Gali z Wavemaker

Zgłoszenia można wysyłać do 1 lutego, na adres: [email protected]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.ktr.org.pl/young-creatives.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Cannes Lions
Partnerzy: Decode Media, Drukomat.pl, Lunapark, Upright Music, Wacom
Współpraca: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, August Design Studio