Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes przedłużone do 9 lutego

Wszyscy młodzi pracownicy branży reklamowej mają jeszcze czas na zgłoszenie się do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives. Organizator – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedłużył termin zgłoszeń do 9 lutego br. Znani są również przewodniczący poszczególnych kategorii.
O autorze
1 min czytania 2015-02-04

Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły pracujące w branży komunikacji marketingowej, których członkowie urodzili się po 27 czerwca 1986 roku. Inne wymagania obowiązują w przypadku kategorii CLIENTS. Jest ona skierowana dla pracowników „strony klienckiej”, którzy urodzili się po 27 czerwca 1984 r.

Uczestnicy poszczególnych kategorii, po otrzymaniu briefu, mają 24 godziny na przygotowanie prac :
PRINT – layout’u reklamy prasowej
CYBER – kampanii zintegrowanej w Social Mediach
FILM – filmu nakręconego telefonem komórkowym (w 48 godz.)
MEDIA – strategii mediowej
DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
PR – strategii działań PR
CLIENTS – briefu kreatywnego

Wyłonieni zostali również przewodniczący poszczególnych kategorii:
PRINT/FILM – Arkadiusz Pawlik, Creative Director, TBWAWarszawa
CYBER – Marcin Talarek, Partner, IRL
DESIGN – Małgorzata Leniarska, Partnerka Zarządzająca, Dragon Rouge
PR – Julia Kozak – Managing Director, Senior Vice President and Partner, FleishmanHillard
CLIENTS – Maciej Waligóra, Executive Creative Director, DDB & Tribal
MEDIA – prace oceniają wybrani członkowie Jury Innovation Award

Więcej o przewodniczących i jurorach na stronie oraz na stronie

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagrodą dla zwycięzców z każdej kategorii jest możliwość udziału w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award. 

Young Creatives to konkurs skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. To platforma wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Organizatorem Young Creatives w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Eliminacje startują już 13 lutego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się