W połowie września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Jak co roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie skierowane do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział zgłaszać można do 8 października.
Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 30 listopada 1988). Startować można w dwóch kategoriach, w dwuosobowych zespołach:
Zobacz również
- Young Creatives Integrated – Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej,
- Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji
Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na prawdziwe briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.
Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Marcin Sosiński, executive creative director, McCANN wraz z Natalią Drobniak, Agatą Palmowską Łukaszem Kotlińskim, Rafałem Rysiem, Agnieszką Klimczak. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuje się natomiast Paweł Loedl, chief strategy officer, VMLY&R wraz z Wojtkiem Walczakiem, Karoliną Kałużną, Anią Jaroszyńską, Maćkiem Twardowski.
Laureatów konkursu poznamy 30 października. Więcej informacji znajduje się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing