Widać to już na pierwszy rzut oka dzięki ciekawemu designowi zielonej nowości. Premierze towarzyszą niestandardowe, zapachowe zawieszki nasączone wyciągiem z płynu znajdującego się w środku. Można je znaleźć na każdej butelce. Dzięki temu jeszcze przed jej otwarciem możemy poczuć jego bogate nuty zapachowe.
Absolut Extrakt jest świeży, pikantny, z wyrazistym akcentem zielonego kardamonu – jednej z najdroższych i najszlachetniejszych przypraw na świecie, która dopełnia jego głęboki smak. Uwagę zwraca etykieta Absolut Extrakt, inspirowana aptekarskim wzornictwem. Obok opisu smaku graficznie eksponuje czerwoną linię. Pod nią skryty jest tajemniczy składnik, który zna jedynie kilka osób na świecie. Sama butelka Absolut Extrakt ma ten sam, kultowy kształt, tym razem w kolorze ciemnej zieleni. Dzięki temu Absolut Extrakt wyróżnia się na sklepowej półce.
Zobacz również
– Marka Absolut należy do najpopularniejszych wódek z segmentu top premium na świecie i w Polsce. Konsekwentnie, od lat wyznacza trendy na rynku. Absolut Extrakt to nowość w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Nowość, która wyróżnia się na rynku bardzo oryginalnym, wyjątkowym smakiem. Ale również nietuzinkowym kolorem butelki, o kultowym kształcie oraz inspiracją aptekarskim wzornictwem. To nowoczesne wydanie tradycyjnego szwedzkiego sznapsa – komentuje Karol Krekora, Senior Brand Manager w Wyborowa Pernod Ricard.
Absolut tworzony jest z zachowaniem poszanowania lokalnych wartości, historii i tradycji. Marka współpracuje z blisko 400 lokalnymi, rodzinnymi gospodarstwami rolnymi i regionalnymi dostawcami zlokalizowanymi w promieniu 100 kilometrów od miasteczka Åhus – serca marki Absolut. Tajemnicę tworzenia tej wódki zna zaledwie kilku szwedzkich rzemieślników. Dzięki wiedzy, współpracy i inspiracji czerpanej z korzeni marki powstał, łączący tradycję z nowoczesnością, Absolut Extrakt.
Absolut Extrakt to doskonała propozycja dla osób, które przede wszystkim cenią sobie smak wybieranych alkoholi. Nowość oferuje wyśmienity balans między pikantnymi i korzennymi nutami smakowymi. Sugerowana propozycja podania – schłodzony shot. W kwietniu w wybranych sklepach pojawią się również zestawy z unikalnymi zielonymi kieliszkami w kształcie szyjki butelki Absolut Extrakt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za adaptację komunikacji i grafiki na polski rynek odpowiada agencja IQ Marketing.
Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.