W ramach kampanii Wonderland promującej najlepsze sportowe marki, CCC zaprosiło wszystkich fanów streetwearu i najlepszych okazji na wyjątkowe spotkanie w samym sercu Warszawy. W dedykowanej strefie pod Złotymi Tarasami pojawiły się ogromne buty imitujące najnowsze propozycje od Sprandi, Puma i Vans. Niecodzienna instalacja skutecznie przykuła uwagę i przyciągnęła tłumy młodych odbiorców.
Zobacz również
Piątkowe spotkanie w centrum Warszawy przeniosło zgromadzonych wprost do magicznego Wonderlandu. W zielonej strefie nie mogło zabraknąć największej gwiazdy kampanii – Kinnego Zimmera. Na spotkanie z raperem wyruszyły setki fanów, pragnących poznać na żywo swojego ulubionego artystę. Pozytywne emocje i niezapomniane wspomnienia gwarantowało również spotkanie z topowymi influencerami, którzy gościli w strefie CCC.
CCC stawia na kreatywny marketing, szukając niecodziennych możliwości na zaprezentowanie swoich kolekcji. Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii Back to School, marka ponownie postanowiła połączyć młodych odbiorców z ich ulubioną gwiazdą. CCC konsekwentnie kieruje swoje działania w stronę młodego pokolenia klientów, zyskując ogromne zainteresowanie przedstawicieli Generacji Z, poszukujących nowych wrażeń i nietypowych rozwiązań.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Produkty z kampanii Wonderland dostępne są w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie CCC.