Konkurs komunikowany jest hasłem „Spędź zimę na trawie”. K2 jest autorem strategii oraz całościowego konceptu kreatywnego. Agencja odpowiada także za realizację aktywacji oraz koordynację współpracy z zaangażowanymi w nią influencerami – Alkopoligamia.com oraz Globstory. Agencja zaprojektowała również materiały POS wspierające promocję w punktach sprzedaży. Media do kampanii planuje K2 Media.
Ideą aktywacji „Spędź zimę na trawie” jest przewrotne, bo zimowe, nawiązanie do ciepłych, wakacyjnych dni spędzanych na świeżym powietrzu. Uczestnicy, którzy w ramach organizowanego konkursu fotograficznego nadeślą najciekawsze zdjęcia, powalczą o główną nagrodę, czyli cztery czteroosobowe wyjazdy do Hotelu Żubrówka położonego w samym sercu Puszczy Białowieskiej. Aktywacja potrwa do połowy marca b.r.
Zobacz również
CEDC International jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą w branży napojów alkoholowych. K2 rozpoczęła współpracę z należącą do CEDC marką Żubrówka Bison Grass w połowie 2016 roku. Od tamtej pory realizowana przez agencję obsługa rozszerzyła się o 4 kolejne marki należące do tego koncernu: Żubrówkę Białą, Żubrówkę Czarną, Bolsa Platinum oraz Husarię.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]