Żiwąszi, Gógl oraz Oszą – znane marki w spolszczonej wersji

Żiwąszi, Gógl oraz Oszą – znane marki w spolszczonej wersji
Przemek Słodkowski, właściciel facebookowego konta Polisz to, stworzył spolszczone wersje nazw, a także logotypów popularnych marek, takich jak Auchan, Decathlon czy Givenchy. Humorystyczne kreacje szybko podbiły serca internautów.
O autorze
1 min czytania 2020-12-16

Google, Auchan, Givenchy, Bosch, Decathlon, Black Red White, Christian Louboutin, Microsoft – wszyscy znamy te marki, lecz nie zawsze wiemy, jak poprawnie wymawiać ich nazwy. Z pomocą przychodzi facebookowy profil o nazwie Polisz to, którego motto brzmi „Spolszczamy i upraszczamy – by żyło się lepiej. Mejk ĘĄ grejt again!”.

Założyciel konta, Przemek Słodkowski, który zawodowo związany jest z reklamą i marketingiem, przygotował serię grafik przedstawiających spolszczone nazwy i logotypy popularnych marek – m.in. Auchan (Oszą), Givenchy (Żiwąszi) czy Google (Gógl). Humorystyczne kreacje, które mają za zadanie ułatwić nam wymawianie trudnych, zagranicznych nazw brandów, szybko podbiły serca internautów i stały się viralem. 

źródło: facebook.com/polisz.to

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miód pitny Wściekła Pszczoła, produkty roślinne Z Gruntu Dobre, salon masażu Masarnia, batoniki Anusie Kakao XXL, piwo Dla Paskudnych Pijaków – jakie perełki i antyperełki nazewnicze można znaleźć wśród polskich marek?

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wiele marek znanych w Polsce, także tych powstałych w naszym kraju, działa pod obcojęzycznymi nazwami. A jakby przetłumaczyć je na język polski? Czy będą brzmieć i wyglądać równie zachęcająco?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się