Głównym celem strony jest prezentacja materiałów foto i video zrealizowanych podczas sesji. Trendy proponowane przez markę w tym sezonie to przede wszystkim kobieca, inspirowana naturą linia Wild Life oraz styl militarny w odsłonie Premium Soldier. Jesienne trendy męskie pokazane są w dwóch liniach. Rustic Workwear to trend inspirowany życiem na pograniczu miasta i natury oraz Silent City – trend zbudowany na skojarzeniach z najnowszymi technologiami i minimalizmem. Całość wzbogacono materiałami z backstage’u.
Bohaterką planu zdjęciowego została światowej sławy modelka Freja Beha Erichsen – jej magnetyczna uroda w połączeniu z krajobrazami Szkocji zaowocowały materiałem idealnie oddającym charakter nowej kolekcji.
Zobacz również
Nowoczesny layout utrzymano w duchu minimalizmu. Układ strony podporządkowano komfortowi korzystania z serwisu, przy maksymalnej ekspozycji video i zdjęć kampanijnych. Reserved, we współpracy z agencją zjednoczenie.com, planuje również rozszerzenie kampanii o działania na Facebooku.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]