Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Złap Jednorożca. Lubię to – linked by Isobar z aktywacją wspierającą markę H&M

Marka H&M przygotowała kolejną niebanalną aktywację. Mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w grze miejskiej, w której wskazówki były przekazywane w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji Periscope. W rolę Jednorożca, którego mieli odnaleźć uczestnicy gry, wcielił się Piotr Kędzierski.
O autorze
0 min czytania 2015-11-02

Akcja skierowana była do młodych ludzi i miała na celu promocję kolekcji H&M Divided‎.

W czwartek, 29 października, o 11.00 w centrum Warszawy odbyła się pogoń za Jednorożcem. Uczestnicy zabawy za pośrednictwem aplikacji Periscope otrzymywali wskazówki dzięki którym mogli znaleźć ukryte w przestrzeni miejskiej upominki od marki H&M. W kolejnym etapie zabawy poszukiwali Jednorożca. Zwycięzcy otrzymali karty upominkowe H&M o wartości 1000 oraz 300  PLN.

Akcje wspierała kampania na Facebooku, Twitterze i Instagramie. W ramach promocji akcji powstały trzy dwudziestosekundowe teasery.

Za pomysł kreatywny i egzekucję odpowiada należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To – linked by Isobar, z którą H&M współpracuje od lipca 2012. Za produkcję teaserów odpowiada dom produkcyjny LADS.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj