W kampanii pod hasłem „Najlepszy Fundament? Wodoodporność!” w przygotowanych we współpracy z KERRIS Group spotach firma SWISS KRONO prezentowała zalety swoich nowych podłóg laminowanych Aqua Zero o wodoodporności do 24h. Spoty i kreacje przedstawiały wydarzenia z życia, które nie zawsze są idealne i do przewidzenia, lecz dają powody do uśmiechu, jak wylanie zupki przez niemowlę, wbiegnięcie do domu mokrego psa, rozlanie wody przez dziecko przy podlewaniu kwiatów. Podłogi laminowane AQUA ZERO zapewniają pełny komfort – klienci nie muszą się przejmować małymi wpadkami, które mają miejsce niemal w każdym domu, każdego dnia.
Agencja KERRIS Group odpowiadała za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów. Kampania digital realizowana była m.in. w kanałach Display & Video 360 (programmatic, w tym reklama VOD w Player.pl i reklama audio w Spotify), Google Ads, Facebook Ads, a także Allegro. Uzupełniały ją billboardy sponsorskie w telewizji (TVN, HGTV, TTV, TVN7) i Radiu ZET. W ramach kampanii odbyła się również loteria paragonowa organizowana we współpracy z firmą JET. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.
Zobacz również
– Czujemy się dumni z powodu przyznanego nam wyróżnienia, a jeszcze bardziej cieszą nas opinie jurorów, podkreślające nasze innowacyjne podejście do wybranych kanałów reklamowych, dobrze dopasowane komunikaty do grupy docelowej i trafny insight. Dziękujemy SWISS KRONO za zaufanie, a także za swobodę i elastyczność, którą mieliśmy przy organizacji tej kampanii – powiedział Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group.
– Przyznane wyróżnienie jest dla nas powodem do dumy, a także potwierdzeniem, że innowacyjność i unikatowość realizowanych działań marketingowych jest kluczem do sukcesu. Nagroda tej rangi w naszej branży jest unikatowa, co jeszcze bardziej podkreśla jej znaczenie. Naszym celem we wszystkich działaniach marketingowych jest dobra i przejrzysta komunikacja z Klientem oparta o emocje i spełnienie prawdziwych potrzeb – podsumował Jarosław Masina, kierownik Działu Marketingu w SWISS KRONO sp. z o.o. koordynujący współpracę firmy SWISS KRONO z KERRIS Group.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nagrody biznesowe Stevie Awards powstały w 2002 roku, by uhonorować osiągnięcia organizacji i profesjonalistów biznesowych na całym świecie. Jurorami Stevie Award jest co roku 200 menadżerów, przedsiębiorców, innowatorów i edukatorów biznesu. Istnieje osiem programów Stevie Awards, z których każdy ma swój własny cel, listę kategorii i harmonogram. Nagrody The International Business Awards są otwarte dla organizacji na całym świecie z kategoriami obejmującymi osiągnięcia ze wszystkich aspektów życia zawodowego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing