Lista nominacji w 10. edycji konkursu Złote Spinacze:
Kategorie główne:
PR korporacyjny
Zobacz również
- Centrum Prasowe SWPS – Biuro Prasowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
- Grand Champion Birofilia 2011 – Grupa Żywiec S.A.
- Dziękuję Ci, Mamo! – Hill+Knowlton Strategies oraz Procter & Gamble
PR produktu:
- Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites – Havas PR Warsaw
- New Look – z imigranta do native speakera – Headlines Porter Novelli
- Tyskie 5 Stadion – Raczkiewicz Chenczke Consultants
Kampania edukacyjna
- Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych – Go Culture. Komunikacja dla Kultury
- Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
- ŻYCIE TO NIE FACEBOOK – WALK PR
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Bezpieczne Warzywa – ITBC Communication
- Squat Elba – On Board Public Relations
- EURO 2012 – KRYZYSOWY SPRAWDZIAN DLA KOLEI – Partner of Promotion
Public Affairs i Lobbying
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Polski Związek Firm Developerskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
- Inauguracja Programu Fit for Work w Polsce – Vision Group dla Abbot Laboratories
Kampania społeczna
- Koalicja “Prezesi – wolontariusze 2011” – Enea S.A.
- Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
- Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations
Komunikacja wewnętrzna
- Samsung Pink Ribbon – Havas PR Warsaw
- Do szczęścia tylko jeden gar – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.
- Volkswagen Bank Polska – 7 kroków do satysfakcji Klienta – Multi Communications
Event komercyjny
- Carlsberg UEFA 2012 – Ciszewski MSL
- Poznań Traffic Race – dobocom public relations
- Milka “Śmiało bądźmy delikatni” – Kraft Foods Polska
Event społeczny
- Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR oraz Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”
- 3 G – Graj w Green Grafitti – Telma Group Communications
- Akcja “Na zdrowie, posłowie” w Sejmie RP – Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
- Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture. Komunikacja dla kultury
- Gap „Hello Warsaw” – Headlines Porter Novelli
- Kultowa marka Wyborowa w nowej odsłonie – RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS
CSR
- Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All For Planet
- PioSęki czyli drzewa przebojów – Rc2; Inforsys; InPost
- Każdy pluszak to historia – Telma Group Communications.
PR miejsca, miasta lub regionu
- Integracja społeczna I kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu – EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
- Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu – Euro Poznań 2012
- 2011 – Obchody Roku Jana Heweliusza – Grupa Kombinat
Social media
- HappySamsung. Komuniakcja marki Samsung na Twitterze – Havas PR Warsaw
- Eksperci Tesco podbijają Facebooka – Lemon Sky
- Seks to Zdrowie – fanpage na Facebooku – Polpharma Biuro Handlowe Business-to-Business PR
- 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
- Galeria Echo w Kielcach – Echo Investment S.A.
- SAMURAJOWIE BIZNESU – Partner of Promotion
PR finansowy i relacje inwestorskie
- Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse – Havas PR Warsaw
- SPINN OFF – PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE – GENESIS PR
- Budowa pozytywnego wizerunku ukraińskiej spółki Industrial Milk Company w sytuacji negatywnego odbioru emitentów z tego państwa – Inner Value – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
Sektor publiczny
- Pro100doPrezydencji.Forum – Citybell Consulting
- Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL – Grayling Poland
- Atomowy Dialog Buduje Konkurencyjność Polskiego Przemysłu – Partner of Promotion
Kategorie specjalne:
Kreatywność
- Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu – EURO Poznań 2012
- Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru – Havas PR Warsaw
- Elektroniczny system poboru opłat viaTOLL – Grayling Poland
- Interaktywny portal chemiczny „Poczuj Chemię” – Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
Efektywność
- Carlsberg UEFA Euro 2012TM – Ciszewski MSL
- Grajmy w piłkę – Ciszewski MSL
- Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
- Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse – Havas PR Warsaw
Sektory:
Technologia, IT, telekomunikacja
- Schwytaj Wi-Drive Runnera – Ciszewski MSL
- Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja All For Planet
- Wielkie Pranie z LG i Gosią Baczyńską – LG Electronics Polska i Ciszewski MSL
Finanse
- Program Centrum Aktywnych Credit Agricole Bank Polska – Ciszewski MSL Financial Communications
- „ING Życie – PRZEPROWADZKA. W nowym biurze z nową energią.” Program komunikacji wewnętrznej – ING Życie/ING Usługi Finansowe S.A.
- „Noble Bank – lider rynku private banking w Polsce – Rc2 i Noble Bank
Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne)
- Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
- Program SHE – MSL Warsaw dla Bristol-Myers Squibb
- Ogólnopolski Program Zdrowia Seksulanego (OPZS ) – Polpharma Biuro Handlowe
- Akcja „Na zdrowie posłowie” w Sejmie RP – Vision Group dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych
Uroda
- Gillette Pro Glide – 24/7 PR
- Dove rozpieszcza blogosferę – Rc2 i Unilever Polska
Sektor spożywczy
- Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu Partnerstwa dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
- Milka „Śmiało , bądźmy delikatni” – Kraft Foods Polska
- Tyskie 5 Stadion – RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS
Media i styl życia
- PR Start – 24/7 PR
- Serenada – 24/7 PR
- CINEMA CITY – DŁUGOFALOWE BUDOWANIE PREFERENCJI I LOJALNOŚCI KIENTÓW – Cinema City i GENESIS PR
- InStyle i Szaleństwo Zakupów – faceADDICTED
Kultura
- Integracja społeczna i kulturalna wokół Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu – EURO POZNAŃ 2012, Prelite oraz Operator Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM Konsorcjum Firm Innovations i My Music
- Lalki w ogniu. Opowieści z Indii. Premiera książki – Go Culture. Komunikacja dla kultury
- Przystawka z kultury. Edukacja kulturalna dla dorosłych – Go Culture. Komunikacja dla kultury
Sport, turystyka, rekreacja
- Carlsberg UEFA Euro 2012TM – Ciszewski MSL
- Grajmy w piłkę – Ciszewski MSL
- Międzynarodowe Mistrzostwa Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR praz Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”
Nieruchomości i Budownictwo
- 194 metry bliżej natury – Advanced Public Relations
- Każdy stopień ma znaczenie – Ciszewski MSL
- BOGL A KRYSL – WIARYGODNY PARTNER NA RYNKU BUDOWLANYM – ODCINEK C AUTOSTRADY A2 – GENESIS PR
- Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
Przemysł, transport, logistyka
- Poznań Traffic Race – dobocom public relations
- SPINN OFF – PODZIAŁ GRUPY FAMUR PRZEZ WYPŁATĘ DYWIDENDY NA GPW W WARSZAWIE – GENESIS PR
- Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations
- PioSęki czyli drzewa przebojów – Rc2; Inforsys, InPost.
Wręczenie nagród 16 listopada podczas uroczystej gali w Warszawie.