Certyfikowani deweloperzy Magento z IDEA07 zajmą się rozwojem i utrzymaniem sklepu.
Złote Wyprzedaże to największy polski klub zakupowy opierający się na modelu „deal-of-the-day”, czyli kilkudniowych kampaniach sprzedażowych obejmujących produkty znanych marek, jak Calvin Klein, Armani, Versace, Diesel, Gucci, Guess, Adidas i wiele innych. Firma należy do europejskiego lidera e-commerce i pioniera tego modelu biznesowego, Vente-Privee, którego przychód za rok 2014 wyniósł 1,7 miliarda euro.
Zobacz również
Złote Wyprzedaże do obsługi swojego biznesu wybrały właśnie IDEA07, bydgoską agencję kreatywną pracującą na rynku międzynarodowym i znaną przede wszystkim z innowacyjnego produktu, IDEAerp, platformy do zarządzania procesami biznesowymi w firmie.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]