Złoto dla Ars Thanea za HBO Stay Original na PromaxBDA Asia

Podczas festiwalu PromaxBDA Asia złotą nagrodę w kategorii „Best Print Ad” otrzymała kampania „HBO Stay Original" zrealizowana w warszawskiej agencji Ars Thanea przy współpracy z HBO Asia.
O autorze
1 min czytania 2013-12-16

Zadanie polegało na stworzeniu serii ilustracji na cztery strony rozkładówki w prasie. Inspiracją dla twórców z zespołu Ars Thanea stały się reklamy z początków kinematografii, gdy na plakatach pojawiały się ręcznie malowane postaci filmowych bohaterów.

Na ilustracjach dla HBO na pierwszym planie widoczne są główne postaci z seriali, które podbiły serca widzów: „Gra o tron”, „Zakazane imperium”, „Newsroom”, „True Blood”, „Strike Back” oraz ich tytuły w oryginalnej typografii. Wszystkie elementy, chociaż reprezentują zupełnie różne stylistyki związane z wymienionymi tytułami, tworzą spójną całość. Efekt ten został osiągnięty dzięki wybranej technice: wszystko zostało namalowane w technice przywodzącej na myśl gwasz czy akwarelę.

Każdy z elementów głównego visuala może stanowić niezależną reklamę.

Na jego podstawie tpowstały także reklamy prasowe na pojedyncze strony, plakaty, bannery i inne formy kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „HBO Stay Original” została już nagrodzona złotem i dwoma srebrnymi statuetkami na festiwalu PromaxBDA w Los Angeles.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • „HBO Stay Original” Ars Thanea
  • Executive Creative Director: Peter Jaworowski
  • Art Director: Karol Kolodzinski
  • Digital Artist: Karol Kolodzinski
  • Digital Painter: Krzysztof Roslan, Michal Lisowski, Patryk Habryn
  • Production Director: Marcin Molski
  • Client: HBO Asia
  • SVP, Creative & Contents: Magdalene Ew
  • Art Director: Patrick Tan
  • Marketing Director: Vilia Chia