Zadanie polegało na stworzeniu serii ilustracji na cztery strony rozkładówki w prasie. Inspiracją dla twórców z zespołu Ars Thanea stały się reklamy z początków kinematografii, gdy na plakatach pojawiały się ręcznie malowane postaci filmowych bohaterów.
Na ilustracjach dla HBO na pierwszym planie widoczne są główne postaci z seriali, które podbiły serca widzów: „Gra o tron”, „Zakazane imperium”, „Newsroom”, „True Blood”, „Strike Back” oraz ich tytuły w oryginalnej typografii. Wszystkie elementy, chociaż reprezentują zupełnie różne stylistyki związane z wymienionymi tytułami, tworzą spójną całość. Efekt ten został osiągnięty dzięki wybranej technice: wszystko zostało namalowane w technice przywodzącej na myśl gwasz czy akwarelę.
Zobacz również
Każdy z elementów głównego visuala może stanowić niezależną reklamę.
Na jego podstawie tpowstały także reklamy prasowe na pojedyncze strony, plakaty, bannery i inne formy kampanii.
Kampania „HBO Stay Original” została już nagrodzona złotem i dwoma srebrnymi statuetkami na festiwalu PromaxBDA w Los Angeles.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- „HBO Stay Original” Ars Thanea
- Executive Creative Director: Peter Jaworowski
- Art Director: Karol Kolodzinski
- Digital Artist: Karol Kolodzinski
- Digital Painter: Krzysztof Roslan, Michal Lisowski, Patryk Habryn
- Production Director: Marcin Molski
- Client: HBO Asia
- SVP, Creative & Contents: Magdalene Ew
- Art Director: Patrick Tan
- Marketing Director: Vilia Chia