Złoto dla Polski na 63. Festiwalu Cannes Lions 2016!

Podczas 63. Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Polska wygrała złoto w kategorii DESIGN za projekt MIARA POKOJU autorstwa PanGeneratora.
O autorze
1 min czytania 2016-06-29

Polskie agencje oprócz złota otrzymały podczas dzisiejszej gali 3 brązowe lwy. W kategorii Design brązowy lew otrzymała agencja Y&R Warsaw za opakowania The Live Fish Pack dla Mila. Brąz w kategorii PR otrzymała kampania „Nie chcę być strażakiem” przygotowana przez Walk oraz dla Fundacji Integracja. Saatchi&Saatchi Poland otrzymało brąz w kategorii Outdoor za pracę Thermoscanner dla Glaxosmithkline Consumer Healthcare.

Złoto dla panGeneratora jest czwartą tak wysoką nagrodą dla Polski. Wcześniej nagradzane były: Launch Heyah, Strona dla Powszechnego Domu Kredytowego oraz Karta z Wyświetlaczem Getin Bank

Miara Pokoju otrzymała w tegorocznym Konkursie KTR dwa złota: w kategorii Design oraz Digital&Mobile

„Statystyki, liczby mogą nie tylko być prostą informacją; mogą wzbudzać refleksję, działać na wyobraźnię. Pomimo wyrafinowania technologicznego, instalacja urzeka prostotą, dzięki czemu niesie sporą dawkę emocji…” powiedział Przemek Bogdanowicz, przewodniczący kategorii Design KTR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PanGenerator jest niezależnym studiem projektowym, specjalizującym się w projektowaniu instalacji, obiektów i doświadczeń z wykorzystaniem nowych technologii. Prace studia charakteryzują się wysoce eksperymentalnym chcarakterem i są efektem poszukiwań nowych środków.

W tym roku najlepsi twórcy, jurorzy i uczestnicy spotykają się we Francji w dniach 18-25 czerwca 2016 roku. Na tegorocznym Cannes Lions jest aż 261 zgłoszeń z Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce. Więcej informacji o Festiwalu Cannes Lions o festiwalu na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się