Agencja za projekt „Report: The role of corporate communication” otrzymała dwie statuetki – złotą i srebrną. Nagrody zostały przyznane odpowiednio w kategoriach: „Other – Public Relations” oraz “Communications or PR Campaign/Program of the Year – Communications Research”.
Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.
Zobacz również
Stevie® Awards jest największym konkursem biznesowym na świecie. Powstał w 2002 roku, aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata. Stevie należą do jednych z najbardziej cenionych międzynarodowych nagród branżowych.
Więcej informacji o konkursie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]