Złoto na Innovation 2018 – najciekawsze nagrodzone projekty

Złoto na Innovation 2018 – najciekawsze nagrodzone projekty
Konkurs i Gala Innovation 2018 za nami, nagrody zostały rozdane. Z nagrodzonych złotem kampanii postanowiliśmy wybrać te naszym zdaniem najciekawsze. Poniżej przedstawiamy zestawienie.
O autorze
1 min czytania 2018-04-25

Idea Bank przy współpracy z Hand Made stworzyło wyjątkową placówkę bankową, mieszczącą się w specjalnym wagonie Idea Hub Express, dołączonym do wybranych pociągów PKP Intercity. Jego wnętrze zaaranżowane jest na kształt przestrzeni cooworkingowej.

Agencja GONG została nagrodzona podwójnym złotem za projekt Tymbark Funbot. W jego ramach stworzono aplikację opartą na sztucznej inteligencji, w której wirtualny kapsel w czasie rzeczywistym komentował zdjęcia przesyłane przez użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dwie złote nagrody otrzymało także Saatchi&Saatchi za zgłoszony projekt War on Cancer dla Fundacji Onkologicznej Alivia.

Z kolei aż trzy złote nagrody otrzymała w tym roku agencja Grey Worldwide Warszawa. Jedna z nich została przyznana za projekt „Kartka wentylacyjna”, a pozostałe dwie dotyczą projektu „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” i zostały przyznane w kategoriach Innowacyjny biznes i Innowacyjne doświadczenie – Kampanie społeczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kategorii Innowacyjny biznes złoto otrzymało także Dragon Rouge za kampanię „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.”. INNA BAJKA to marka produktów w postaci łatwych do przygotowania, zdrowych posiłków.

Havas Media Group dla swojego klienta UNIMOT stworzyło aplikację mobilną Tankuj24, która pozwala kierowcom na porównanie cen paliw na stacjach, a także na zakup tańszego paliwa. W wybranych stacjach współpracujących z Tankuj24 mogą oni otrzymać rabaty i tankować taniej.


fot. materiały prasowe

Złotem może się pochwalić również AMS. Firma nagrodę otrzymała za stworzenie innowacyjnego rozwiązania – Dynamic Backlight, outdoorowych gifów, czyli wyposażonych w diody nośników reklamowych, które za pomocą światła tworzą efekt ruchu.