ZłotyKalendarz to autorska inicjatywa agencji GoldenSubmarine zapoczątkowana w 2019 roku. Uzdolnieni, pokładowi graficy i art directorzy tworzą projekty w kreatywny sposób wizualizujące kolejne miesiące roku. Po zebraniu 12 ilustracji i okładki, drukowany jest duży kalendarz ścienny. Cały zysk z jego sprzedaży zawsze trafia na szczytny cel – wybierany przez wszystkich ludzi agencji w specjalnym głosowaniu.
Obecnie możemy oglądać już trzecią edycję ZłotegoKalendarza. Inspiracją i zarazem najkrótszym chyba na świecie briefem do tworzenia projektów na 2022 rok było hasło: Optymizm. Kwota zebrana dzięki sprzedaży w sklep.goldensubmarine.com oraz na Allegro pokazuje, że temat kalendarza przemówił do serc wielu osób. Przelew w wysokości 10 000 zł trafił na konto Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, którą opiekuje się Fundacja Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Zobacz również
Projekt ZłotegoKalendarza trwa nadal. Kolejne ilustracje na 2023 rok już się tworzą – można je oglądać m.in. na blogu GoldenSubmarine czy na łamach miesięcznika branżowego Media&Marketing Polska.
Więcej o fundacji Szpitala Pediatrycznego WUM, jej działaniach na rzecz ratowania życia i zdrowia dzieci oraz możliwościach jej wsparcia można przeczytać na stronie ndrproject.pl/fundacja.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell