ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine zebrał 10 000 zł na dobry cel

Agencja GoldenSubmarine przekazała okrągłe 10 000 zł na Klinikę Psychiatrii Dzieci i Młodzieży WUM. Taką kwotę udało się zebrać firmie w tegorocznej, charytatywnej akcji sprzedaży ZłotegoKalendarza 2022.
O autorze
1 min czytania 2022-02-16

ZłotyKalendarz to autorska inicjatywa agencji GoldenSubmarine zapoczątkowana w 2019 roku. Uzdolnieni, pokładowi graficy i art directorzy tworzą projekty w kreatywny sposób wizualizujące kolejne miesiące roku. Po zebraniu 12 ilustracji i okładki, drukowany jest duży kalendarz ścienny. Cały zysk z jego sprzedaży zawsze trafia na szczytny cel – wybierany przez wszystkich ludzi agencji w specjalnym głosowaniu.

Obecnie możemy oglądać już trzecią edycję ZłotegoKalendarza. Inspiracją i zarazem najkrótszym chyba na świecie briefem do tworzenia projektów na 2022 rok było hasło: Optymizm. Kwota zebrana dzięki sprzedaży w sklep.goldensubmarine.com oraz na Allegro pokazuje, że temat kalendarza przemówił do serc wielu osób. Przelew w wysokości 10 000 zł trafił na konto Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, którą opiekuje się Fundacja Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Projekt ZłotegoKalendarza trwa nadal. Kolejne ilustracje na 2023 rok już się tworzą – można je oglądać m.in. na blogu GoldenSubmarine czy na łamach miesięcznika branżowego Media&Marketing Polska.

Więcej o fundacji Szpitala Pediatrycznego WUM, jej działaniach na rzecz ratowania życia i zdrowia dzieci oraz możliwościach jej wsparcia można przeczytać na stronie ndrproject.pl/fundacja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj