Źródłem inspiracji do ZłotegoKalendarza na przyszły rok była sztuka przez duże S. Twórcy odwoływali się do ulubionych, znanych dzieł, stosując dowolną formę wyrazu i dając upust swojej kreatywności. W efekcie powstało 13 kart zainspirowanych twórczością m.in. Dalego, van Gogha, Muncha czy Hoppera. Dwanaście z nich zaprojektowali kreatywni pracownicy agencji, a jedna została wyłoniona w konkursie dla studentów Collegium da Vinci w Poznaniu. Zdobi ona dodatkowy 13. miesiąc, tak zwany Undecimber.
To już piąta edycja wielokrotnie docenionego przez odbiorców oraz branżę reklamową (m.in. w konkursie Złoty Spinacz czy Kreatury) projektu. Przez cały rok poszczególne ilustracje można było podziwiać m.in. w agencyjnych kanałach socialmediowych, jak i stałej kolumnie Media Marketing Polska. Teraz cały kalendarz jest już dostępny w formie drukowanej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Prace zostały wykonane z dużą dbałością o szczegóły i wydrukowane w formacie zbliżonym do A2, wprost stworzonym do ozdobienia ścian gabinetów, sal konferencyjnych czy saloników domowych. ZłotyKalendarz 2024 można już zamawiać online w sklep.goldensubmarine.com.
Jak co roku, cały zysk ze sprzedaży kalendarza jest przekazywany na cele charytatywne. W tym roku trafi on na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która od ponad 32 lat chroni maluchy przed przemocą, zapewniając wsparcie psychologiczne oraz prawne. Więcej informacji o fundacji tutaj: fdds.pl
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]