Zmiany i awanse w Unilever Polska Sp. z o.o.

Unilever Polska Sp. z o.o. jest jednym z wiodących w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej producentów artykułów spożywczych, kosmetycznych oraz środków czystości.
O autorze
1 min czytania 2015-10-08

Misją firmy jest zaspokajanie codziennych potrzeb związanych z odżywianiem, higieną oraz higieną osobistą poprzez marki, które pomagają ludziom czuć się i wyglądać dobrze, a także pełniej korzystać z życia. W związku z dynamicznym rozwojem biznesu  wdrożono zmiany personalne, które optymalizują pracę zespołu działu marketingu.

Maciej Seliński został awansowany na stanowisko dyrektora HPC Unilever Polska Sp. z o.o. Z racji pełnionej funkcji odpowiada za kategorię środków czystości oraz kosmetyków na rynku polskim, w krajach bałtyckich i CEE. Piastuje również stanowisko członka zarządu. W dziale marketingu raportuje do niego zespół 6 managerów odpowiadających za poszczególne marki Unilever:

  • Marta Majecherek – odpowiedzialna za segment kosmetyów do pielęgnacji włosów i higieny jamy ustnej (Timotei, Dove Hair, Clear, Toni&Guy i Signal).
  • Robert Butzke – szef kategorii damskich i męskich antyperspirantów i dezodorantów (Rexona, Dove, Axe).
  • Rafał Jedrzejewski – lider zespołu odpowiadającego za rozwój kosmetyków z kategorii pielęgnacji i mycia ciała (Dove, Vaseline, Axe)
  • Sebastian Witkowski – odpowiedzialny za segment środków czystości HHC (Cif, Domestos, Savo)
  • Agnieszka Poremska –  zajmująca się rozwojem kategorii płynów do płukania (Coccolino)
  • Daniel Jaworski – odpowiadający za działania PR i komunikację digital dla wszystkich marek kosmetycznych.

Poprzednia dyrektor marketignu Personal Care – Dagmara Brzezińska-Marcu – przebywa na zwolnieniu macierzyńskim, podobnie jak PR Manager – Karolina Cacko.

Zespół w ww. składzie już funkcjonuje podjęmując kolejne wyzwania marketingowe. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj