Misją firmy jest zaspokajanie codziennych potrzeb związanych z odżywianiem, higieną oraz higieną osobistą poprzez marki, które pomagają ludziom czuć się i wyglądać dobrze, a także pełniej korzystać z życia. W związku z dynamicznym rozwojem biznesu wdrożono zmiany personalne, które optymalizują pracę zespołu działu marketingu.
Maciej Seliński został awansowany na stanowisko dyrektora HPC Unilever Polska Sp. z o.o. Z racji pełnionej funkcji odpowiada za kategorię środków czystości oraz kosmetyków na rynku polskim, w krajach bałtyckich i CEE. Piastuje również stanowisko członka zarządu. W dziale marketingu raportuje do niego zespół 6 managerów odpowiadających za poszczególne marki Unilever:
Zobacz również
- Marta Majecherek – odpowiedzialna za segment kosmetyów do pielęgnacji włosów i higieny jamy ustnej (Timotei, Dove Hair, Clear, Toni&Guy i Signal).
- Robert Butzke – szef kategorii damskich i męskich antyperspirantów i dezodorantów (Rexona, Dove, Axe).
- Rafał Jedrzejewski – lider zespołu odpowiadającego za rozwój kosmetyków z kategorii pielęgnacji i mycia ciała (Dove, Vaseline, Axe)
- Sebastian Witkowski – odpowiedzialny za segment środków czystości HHC (Cif, Domestos, Savo)
- Agnieszka Poremska – zajmująca się rozwojem kategorii płynów do płukania (Coccolino)
- Daniel Jaworski – odpowiadający za działania PR i komunikację digital dla wszystkich marek kosmetycznych.
Poprzednia dyrektor marketignu Personal Care – Dagmara Brzezińska-Marcu – przebywa na zwolnieniu macierzyńskim, podobnie jak PR Manager – Karolina Cacko.
Zespół w ww. składzie już funkcjonuje podjęmując kolejne wyzwania marketingowe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach