Do zadań nowego Digital Marketing Specialist należy prowadzenie działań z obszaru marketingu on-line na rynku polskim oraz zagranicznym, głównie dla branży motoryzacyjnej oraz ochrony zdrowia. Jest odpowiedzialny również za programmatic media buying.
Andrzej Goleta jest związany z branżą od 5 lat. Wcześniej pracował w lubelskich agencjach reklamowych, w których był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii w Interencie oraz koordynację działań digitalowych. Andrzej Goleta jest absolwentem Zarządzania na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Interesuje się fotografią.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Z kolei Mariusz Wojtkowiak po awansie na stanowisko Account Managera przejął opiekę nad klientami związanymi z branżą motoryzacyjną, FMCG oraz rozrywkową. Do jego głównych zadań należy kontakt z partnerami oraz planowanie działań reklamowych. Wcześniej pracował w Centrum Medycznym Vimed, gdzie był odpowiedzialny za promocję zdrowia oraz działania e-commerce.
Mariusz Wojtkowiak jest absolwentem Zdrowia Publicznego ze specjalizacją Promocja Zdrowia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Obecnie studiuje Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie jest pasjonatem historii oraz sportu, głównie piłki nożnej oraz ręcznej. W wolnym czasie szusuje na snowboardzie na górskich szlakach.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas