Zmiany i wzmocnienia w dziale kreacji w GONG: dołącza Piotr Młynek, awansują Adam Tokarski i Paulina Jaśkowska

Zmiany i wzmocnienia w dziale kreacji w GONG: dołącza Piotr Młynek, awansują Adam Tokarski i Paulina Jaśkowska
GONG (Group One) wzmacnia i rozwija dział kreacji, do którego w roli Associate Creative Director dołączył Piotr Młynek, wcześniej związany z Saatchi&Saatchi.
O autorze
1 min czytania 2024-09-25

Piotr Młynek ostatnie 8 lat spędził w Saatchi&Saatchi, gdzie kierował zespołem contentowym, a także częścią działu kreacji odpowiedzialną za obsługę kluczowych klientów agencji i projekty aktywacyjne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w Havas Worldwide i Opcomie. Realizował lokalne i międzynarodowe kampanie i działania komunikacyjne m.in. dla IKEA, VISA, GSK, Google, Carrefour, Nivea czy XTB. W trakcie swojej pracy zdobył kilkanaście nagród za kreatywność i efektywność działań, a także zasiadał w składzie jury lokalnych konkursów reklamowych i kreatywnych.

Wewnątrz agencji awansowali Adam Tokarski, dotychczasowy Senior Copywriter na stanowisko Associate Creative Director, i Paulina Jaśkowska na stanowisko Creative Group Head.

Adam Tokarski zdobywał doświadczenie, pracując w kreacji ponad 15 lat. Z Gongiem związany od 6 lat. Tworzył kampanie m.in. dla takich klientów jak: ING Bank Śląski, Netflix, Tymbark, Chivas, Lipton, Frosta, Książęce, BMW, Nissan, Mercedes-Benz, PZU, Manufaktura, Velvet, Procter&Gamble czy T-Mobile. Zdobywca kilkudziesięciu nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych takich jak: Cannes Lions, KTR, Innovation, Effie, Kreatura czy Mixx.

Paulina Jaśkowska – kreatywna z ponad 20-letnim stażem w branży. Doświadczenie zdobywała pracując z markami z wielu kategorii takich jak beauty, FMCG, czy branża alkoholowa. Z Gongiem związana jest od 6 lat gdzie tworzyła i tworzy kampanie m.in. dla takich klientów jak: ING Bank Śląski, Netflix, Tymbark, L’Oréal, Chivas, Lipton, Xiaomi, Książęce, Żywiec Zdrój, Żabka. Laureatka nagród i wyróżnień w konkursach reklamowych takich jak: KTR, Innovation, Effie, czy Mixx.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj