Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.
Wojciech Papuziński działa w branży marketingowej od 14 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Demo, S4 czy SoInteractive, gdzie obsługiwał takich klientów jak Volkswagen Bank, Diageo, Sizeer, Goodyear, PAH, Roca, Payback czy Praktiker. W Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku, początkowo jako Senior Copywriter, następnie jako Creative Group Head, zarządzając pracą zespołu kreatywnego m.in. dla Mitsubishi, Essilor, Lubelska, Unipharm, KAS, Cinema City, L’Oreal, TBM, Piątnica, Valeant Pharmaceuticals International, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie dwa lata jako Head of Creative Teams sprawował pieczę nad zespołami kreatywnymi przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawel, USP Zdrowie, Bausch Health oraz Pudliszki.
Zobacz również
Michał Gajewski związany jest z branżą marketingową od 2000 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w Heads Advertising, Schulz brand friendly, Demo i Art FM. W 2018 roku Gajewski wrócił do agencji Schulz na stanowisko Creative Group Head. Początkowo jego zespół pracował dla Wawelu, USP Zdrowie i startował w przetargach. W związku ze współpracą z Kauflandem zrealizował kampanie „Superłup”, „Stąd takie dobre” i inne, co poskutkowało koniecznością rozszerzenia teamu Gajewskiego.
Agencja Schulz brand friendly dzięki decyzjom o zmianach w dziale kreacji otworzyła możliwości rozwoju i awansu dla kolejnych czterech osób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]