Zmiany w Biurze Komunikacji Korporacyjnej PZU

Piotr Bugajski, dotąd dyrektor ds. relacji z mediami w PZU, objął funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej. Jest związany z Grupą PZU od prawie czterech lat. Zastąpi na stanowisku Damiana Ziąbera.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

Piotr Bugajski początkowo współpracował z Grupą PZU przy strategicznych projektach komunikacyjnych związanych m.in. z transakcją zakupu Pekao. Na początku zeszłego roku objął w PZU funkcję dyrektora ds. Promocji Produktów Emerytalnych. Organizował kampanię informacyjną i marketingową Pracowniczych Planów Kapitałowych, na rynku których Grupa PZU stała się jednym z liderów. Odpowiadał za współpracę z partnerami społecznymi w tej dziedzinie.

Od sierpnia zajmował stanowisko dyrektora ds. Relacji z Mediami. Odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych w zakresie promocji działań i produktów Grupy PZU. Był współtwórcą projektów komunikacyjnych związanych m.in. z udziałem PZU w Forum Ekonomicznym w Krynicy, Kongresie 590 w Jasionce i Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, a także akcji i kampanii społecznych PZU w ramach programu #10latdłużej.

– Cieszę się, że będę mógł w nowej roli współpracować ze znakomitym zespołem, którego byłem częścią. Chcę dalej wnosić do Grupy PZU, w której spotkałem najlepszych fachowców, całe swoje doświadczenie, umiejętności i znajomość mediów, w których zaczynałem karierę zawodową. Liczę na dobrą współpracę z dziennikarzami – mówi Piotr Bugajski.

Damian Ziąber zdecydował się kontynuować pracę w obszarze komunikacji i PR poza Grupą PZU.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcę zdobywać kolejne doświadczenia w dziedzinie, którą zajmuję się niemal od 20 lat. Dziękuję za współpracę wszystkim osobom, z którymi udało nam się zrealizować projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej PZU – mówi Damian Ziąber.

Piotr Bugajski to specjalista do spraw komunikacji i marketingu, a także konsultant i analityk rynku medialnego. Współpracował z biznesem oraz instytucjami z sektora publicznego, prowadząc m.in. wykłady na temat strategii komunikacji w Krajowej Szkole Administracji Publicznej w ramach programu Master of Public Administration.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kompetencje zdobywał przez lata w praktyce jako dziennikarz czołowych mediów. Pracował w Polskim Radiu i Polskiej Agencji Prasowej. Był twórcą i redaktorem naczelnym portalu Dziennik.pl, a także pierwszym zastępcą redaktora naczelnego i jednym z autorów sukcesu największego w Polsce dziennika „Fakt”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Damian Ziąber w Grupie PZU pracował od początku kwietnia 2019 r., a jego niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR obejmuje różne branże i firmy. Przed przyjściem do PZU był rzecznikiem prasowym i PR managerem Prudential w Polsce.