Na decyzję o zmianie struktury w S4 miały wpływ dwa czynniki: poszerzenie portfolio agencji o nowych klientów i tym samym zwiększenie działu kreacji. Obecnie zespoły Łukasza Wiśniewskiego i Jana Sikory realizują działania m.in. dla marek takich jak m.in.: Luxoft, Union Investment, Hines, Bielmar, Hoop, Unimil SKYN, Spectrum Brands, Galeria Krakowska czy Roca Polska.
Łukasz Wiśniewski zajmuje od kwietnia stanowisko Head of Creative. Z S4 współpracuje od 2013 roku. Ma ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe, a przed dołączeniem do S4 zwiazany był m.in. z agencjami Hand Made oraz Schulz Brand Friendly.
Zobacz również
Jan Sikora, związany z branżą reklamową od 22 lat, objął w S4 stanowisko Head of Creative. Wcześniej pracował przez 11 pracował w Schulz Brand Friendly i realizował projekty m.in. dla: Mitsubishi Motors Polska (pełna obsługa ATL, BTL w 2007-2015) Tesco Polska, Kraków Airport, Deutsche Banku, czy inicjatywy Krakowski Alarm Smogowy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach