Zmiany w McCANN Worldgroup

Do zespołu McCANN Worldgroup dołączyły dwie nowe osoby – Patrycja Krekora jako Copywriter oraz Bartosz Włodarczyk jako Senior Art Director. Małgorzata Chojnacka awansowała na stanowisko Head of Social Media.
O autorze
1 min czytania 2018-06-07

Patrycja Krekora

Patrycja jako copywriter wesprze zespół zajmujący się obsługą takich marek jak Coca-Cola i KFC. Wcześniej pracowała w agencji Peppermint Warszawa. Ukończyła komparastykę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z reklamą związana od trzech lat. Karierę zawodową zaczynała w krakowskich startupach technologicznych. Jest podwójną laureatką nagrody przyznawanej na przeglądzie See&Say 2017 w kategorii „Copywriting”.

Bartosz Włodarczyk

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bartosz objął stanowisko Senior Art Directora w McCANN i będzie odpowiadał za realizację kluczowych projektów agencji. Ostatnio był związany z agencją Deloitte Digital, a wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + JUNG v MATT, Brasil Warsaw, GoldenSubmarine i mniejszych studiach graficznych. Realizował projekty dla takich marek jak Google, nc+, UNICEF, Grupy Volkswagen, Innogy (dawniej RWE), platformy Allegro, Browaru Łomży (spółka Van Pur). Jest zdobywcą wielu nagród branżowych, w tym Young Creative Cannes, KTR, Innovation AD oraz MIXX Awards.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Małgorzata Chojnacka

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Małgorzata jako Head of Social Media będzie odpowiadać za przygotowanie strategii social media dla obecnych i potencjalnych klientów agencji, a także za koordynację pracy zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych i zajmującego się współpracą z influencerami dla całej grupy. Z agencją związana od 2016 roku i dotychczas zajmowała stanowisko Community i Social Media Managera.

Przed dołączeniem do zespołu McCANN, Małgorzata pracowała w agencjach VML Poland, Grandes Kochonos Digital, OS3 i FaceAddicted. Realizowała projekty w social media dla firm i marek takich jak Orange Polska, Huawei, SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilever i Multikino.