Patrycja Krekora
Patrycja jako copywriter wesprze zespół zajmujący się obsługą takich marek jak Coca-Cola i KFC. Wcześniej pracowała w agencji Peppermint Warszawa. Ukończyła komparastykę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z reklamą związana od trzech lat. Karierę zawodową zaczynała w krakowskich startupach technologicznych. Jest podwójną laureatką nagrody przyznawanej na przeglądzie See&Say 2017 w kategorii „Copywriting”.
Zobacz również
Bartosz Włodarczyk
Bartosz objął stanowisko Senior Art Directora w McCANN i będzie odpowiadał za realizację kluczowych projektów agencji. Ostatnio był związany z agencją Deloitte Digital, a wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + JUNG v MATT, Brasil Warsaw, GoldenSubmarine i mniejszych studiach graficznych. Realizował projekty dla takich marek jak Google, nc+, UNICEF, Grupy Volkswagen, Innogy (dawniej RWE), platformy Allegro, Browaru Łomży (spółka Van Pur). Jest zdobywcą wielu nagród branżowych, w tym Young Creative Cannes, KTR, Innovation AD oraz MIXX Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Małgorzata Chojnacka
Małgorzata jako Head of Social Media będzie odpowiadać za przygotowanie strategii social media dla obecnych i potencjalnych klientów agencji, a także za koordynację pracy zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych i zajmującego się współpracą z influencerami dla całej grupy. Z agencją związana od 2016 roku i dotychczas zajmowała stanowisko Community i Social Media Managera.
Przed dołączeniem do zespołu McCANN, Małgorzata pracowała w agencjach VML Poland, Grandes Kochonos Digital, OS3 i FaceAddicted. Realizowała projekty w social media dla firm i marek takich jak Orange Polska, Huawei, SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilever i Multikino.