Zmiany w obszarze marketingu w Santander Consumer Banku

Dariusz Józefiak objął stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Reklamy w Santander Consumer Banku. Zastąpił na tym miejscu Wojciecha Pysiewicza, który od 1 lutego odpowiada za obszar kredytów konsumenckich w Zarządzie Santander Consumer Finance Benelux.
O autorze
1 min czytania 2016-02-15

Santander Consumer Finance Benelux jest spółką z dywizji Santander Consumer Finance działającej w Belgii i Holandii.

Dariusz Józefiak posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działaniami z obszaru marketingu i obsługi klienta w instytucjach finansowych.  Karierę w finansach rozpoczął w 1999 roku w Polskim Towarzystwie Finansowym, gdzie odpowiadał za badania i analizy marketingowe, zarządzanie zespołem marketingu bezpośredniego, a jako Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu m.in. za tworzenie planu i budżetu marketingowego. W 2008 roku przeszedł z Santander Consumer Banku do Family Finance, jednej ze spółek należących do Kulczyk Investments, gdzie zajmował stanowiska Dyrektora Departamentu Contact Center, Badań i Analiz Marketingowych oraz Dyrektora ds. e-marketingu. W 2010 roku wzmocnił zespół Money Expert budując pozycję firmy w internecie. Od 2012 roku pełnił funkcję Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej w Santander Consumer Banku. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie uzyskał tytuł Doktora Nauk o Ziemi oraz Programu MBA na obecnym Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Wojciech Pysiewicz był Dyrektorem Departamentu Marketingu w Santander Consumer Banku od 2007 roku. Do Grupy Santander przeszedł z Open Finance i Noble Banku, gdzie pełnił funkcję Doradcy Zarządu ds. Marketingu i PR. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową rozpoczął w trakcie studiów jako dziennikarz „Pulsu Biznesu”, pisał także do miesięcznika „Press” i innych tytułów branżowych.  Karierę kontynuował w instytucjach finansowych odpowiadając za takie obszary jak marketing, PR, zdalne kanały dystrybucji. W Santander Consumer Banku, obok działań marketingowych, przez 5 ostatnich lat koordynował także prace Komitetu Produktów. W ostatnim półroczu wraz z zespołem prowadził projekt sponsoringu Justyny Kowalczyk. Jest współautorem pierwszych w Polsce książek poświęconych marketingowi sportowemu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj