Zmiany w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations: nowy zarząd i Karolina Łuczak na stanowisku prezeski

Zmiany w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations: nowy zarząd i Karolina Łuczak na stanowisku prezeski
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) wybrało skład zarządu na lata 2025-2027. Nowa prezeska PSPR, Karolina Łuczak, podkreśla, że jej priorytetem będzie dalsza integracja środowiska oraz rozwój stowarzyszenia jako przestrzeni wymiany wiedzy i budowania standardów PR. W zarządzie znaleźli się także Renata Poreda, Maciej Krzysztoszek, Paweł Siedlecki oraz Luiza Jurgiel-Żyła.
O autorze
1 min czytania 2025-03-10

8 marca 2025 roku walne zebranie członków i członkiń PSPR zdecydowało, że w nadchodzącej kadencji to Karolina Łuczak, dyrektorka komunikacji i rzeczniczka prasowa Provident Polska, zostanie prezeską organizacji. Zastąpiła na tym stanowisku Cypriana Maciejewskiego, który odszedł z zarządu po sześciu latach.

W swojej prezentacji Karolina Łuczak podkreśliła, że kluczowe dla nowego zarządu będzie wzmacnianie roli PSPR jako otwartej przestrzeni wymiany wiedzy i budowania standardów PR. Dokładna strategia działań obejmująca dodatkowo edukację, działania wolontariackie i obszar etyki zostanie opracowana przez zarząd dopiero po przeprowadzeniu badań i konsultacji wewnątrz stowarzyszenia.

– Bardzo dziękuję wszystkim członkom i członkiniom PSPR za zaufanie. Swoje doświadczenia z przewodniczenia Klubowi Rzeczniczek i Rzeczników w PSPR chciałabym przenieść na forum całej organizacji. Zależy mi na tym, by kontynuować i rozwijać to, co wypracowały poprzednie zarządy, przy większym zaangażowaniu członków PSPR w całej Polsce. Chcę, aby PSPR był organizacją otwartą dla wszystkich zajmujących się szeroko rozumianą komunikacją i zrzeszał osoby z całej Polski, zajmujące się nie tylko public relations, ale i komunikacją wewnętrzną, mediami społecznościowymi, komunikacją ESG, investors relations, public affairs etc. – mówi Karolina Łuczak, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Wiceprezeską została Renata Poreda, rzeczniczka prasowa ASTOR, która pozostaje w zarządzie PSPR na druga kadencję. Drugim wiceprezesem będzie Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Eventów w UNIQA w Polsce. W swojej działalności w PSPR kładzie nacisk na integrację środowiska PR oraz promowanie najwyższych standardów w komunikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Członkami zarządu zostali także Paweł Siedlecki, odpowiedzialny w Totalizatorze Sportowym za budowanie partnerstw i komunikację wewnętrzną, oraz Luiza Jurgiel-Żyła, partnerka zarządzająca w agencji „Flynn. Eksperci komunikacji”, która w latach 2019-2023 była prezeską PSPR.

W skład rady nadzorczej PSPR weszli: Mateusz Witczyński (rzecznik Orlen SA), Anna Kiryjow-Radzka (Kierowniczka Nowych Mediów w SGGW), Krzysztof Olszewski (Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Play), Roksana Obuchowska (Senior Global Communication Expert w Merck Group) i Agnieszka Bednarczyk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kadencji 2023-2025 w zarządzie PSPR zasiadali: Cyprian Maciejewski, Roksana Obuchowska, Żaneta Przybylska, Renata Poreda i Mykhailo Krasiuk. Natomiast w składzie rady nadzorczej byli: Maria Buszman, Mateusz Witczyński, Anna Kiryjow-Radzka, Michał Sobiło i Bartosz Milczarczyk.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Władze PSPR wybierane są na dwa lata.

Zdjęcie główne: mat. pras.