Zmiana ma na celu zapewnienie kompleksowej i jeszcze bardziej spójnej obsługi klienta w ramach jednej struktury, a także zwiększenie efektywności i konwersyjności poprzez szerszą ofertę narzędzi performance marketingowych.
Połączony zespół obsługi klienta – pracujący dla obu marek – wspólnie prowadzi obecnie działania online dla ponad 100 klientów bezpośrednich oraz domów mediowych.
Zobacz również
Na stanowisko Managing Director NetSales & MailSales nowej struktury awansowała Kamila Majcher. Majcher jest związana z Cube Group od 2011 roku. Wcześniej na stanowisku Head of E-mail marketing zarządzała od początku marką MailSales, gdzie m.in. poszerzyła zakres oferty dla klientów – od obsługi mailingów zewnętrznych wysyłanych do prawie miliarda kont e-mail aż po obecnie kompleksową realizację wszelkich działań e-mail marketingowych.
Na stanowisko Group Account Directora awansował Michał Sienko, na stanowiska Team Leaderów zaś – Adam Matwijczyk, Joanna Królik i Klaudia Hernik.
Oprócz NetSales i MailSales w ramach struktury Cube Group funkcjonuje również osobno marka SalesMedia, realizująca efektywnościowe działania online marketingowe dla klientów z branży e-commerce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing